Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Meh, vrijdag is verloren jongens, die oefeningen lukken mij niet zo goed want ken mijn regels van afleiden niet want heb mijn wiskunde laten vallen. Ja ja, shitty beslissing, maar had 3d dagen micro gedaan en wou niet aanvaarden dat dat sunk cost waren :p + ben echt moe.

Matt.

Legacy Member
e.House zei:
Geschreven door het LVSV en het klootjesvolk trapt er collectief in, maar goed met zijn allen hip en cool de brief "liken" en delen. :ironic:

Misschien even bij stilstaan dat diengen die dit liken wel degelijk akkoord gaan? Als ge de mening niet deelt, schrijf zelf een open brief of zo, maar uw inferieur stel hersenen vindt het blijkbaar rechtlijniger om dan maar iedereen die die mening deelt als klootjesvolk te bestempelen. Way to go.

e.House

Legacy Member
oei kritiek was blijkbaar niet gewenst want iedereen moest zich maar lekker gezellig conformeren door middel van "liken en delen!!!!!!!!!!!!".

Cadiuro

Legacy Member
AmandaH zei:
Ik had verwacht van je, gezien je situatie, dat je toch wat meer verantwoordelijkheid zou hebben opgenomen ten opzichte van je studie in plaats van zo te slacken. :)

Zeggen dat ik het vak van vrijdag niet zie zitten is niet hetzelfde als slacken, he ;).

Ben trouwens vorig jaar gebuisd omdat ik nooit heb moeten werken in het middelbaar en dus nooit geleerd heb iets te doen, dat is niet een gewoonte die je 1-2-3 afleert. Karakter moet je kweken, dat krijg je niet zomaar.

Matt.

Legacy Member
e.House zei:
oei kritiek was blijkbaar niet gewenst want iedereen moest zich maar lekker gezellig conformeren door middel van "liken en delen!!!!!!!!!!!!".

Ja, want de mensen hier kunnen vooral niet voor zichzelf denken. Als ge kritiek wil geven doe het dan op de inhoud, maak een topic op actua of zo, ipv de gemiddelde student uit te schelden voor conformistisch klootjesvolk en te overdrijven met uitroeptekens.

Drew

Legacy Member
e.House zei:
Geschreven door het LVSV en het klootjesvolk trapt er collectief in, maar goed met zijn allen hip en cool de brief "liken" en delen. :ironic:

e.House zei:
oei kritiek was blijkbaar niet gewenst want iedereen moest zich maar lekker gezellig conformeren door middel van "liken en delen!!!!!!!!!!!!".
Natuurlijk te zien van welk niveau die kritiek is?

Joeshoe

Legacy Member
Zet anders op het einde van elke politiek getinte post wat tetten, dan heeft de minder maatschappelijk geëngageerde medestudent er ook nog wat aan. Willen we dat afspreken?

Cadiuro

Legacy Member
Joeshoe zei:
Zet anders op het einde van elke politiek getinte post wat tetten, dan heeft de minder maatschappelijk geëngageerde medestudent er ook nog wat aan. Willen we dat afspreken?

wtf heeft die wagen nu twee verschillende koplampen
Zij heeft gelukkig twee dezelfde koplampen :p

Nunak

Legacy Member
Joeshoe zei:
Zet anders op het einde van elke politiek getinte post wat tetten, dan heeft de minder maatschappelijk geëngageerde medestudent er ook nog wat aan. Willen we dat afspreken?

Tetten zonder politiek gedoe mag natuurlijk ook!

TheRedDevils

Legacy Member
Zo zuur hier :s:s
De sfeer is helemaal weg. Allemaal doordat de reps weg zijn.

Insanitarium

Legacy Member
Guns 'n Roses is nog verrassend goed. Had al een tijdje er een album van liggen,
met de bedoeling om wat te exploreren. Slash heeft wel enkele lekkere riffs :music:

OT: momenteel leren we Penologie en Penitentiair recht! Het rechtsgedeelte is
veruit het interessantste, maar dat komt ook deels omwille van de manier waarop
het gegeven werd. :p
(Verbruggen, voor degenen die hem in Rechten/Criminologie hebben gehad,
is nen held imo.)

Het is het zwaarste vak van de examenperiode, maar ook het interessantste,
dus ik klaag niet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan