Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Cadiuro zei:
wtf heeft die wagen nu twee verschillende koplampen
Zij heeft gelukkig twee dezelfde koplampen :p

Uhm :unsure:

Zou beter voor mijn laatste examen leren, ben mijn tijd aan't verkloten. :sleep:

Gay test googlen op afbeeldingen, er zijn wel grappige bij :p

Matt.

Legacy Member
Muismat zei:
laat mr jongens, geen zin om discussie te beginnen

Jammer, schone post, maar idd ook geen tijd voor een uitgebreide discussie. :)

WeedJunk zei:
Net met een meisje in discussie geraakt. Ze vindt dat hangtetten :crazy:

En terecht. :p

Tijd voor nog wat optica!

Subai

Legacy Member
Joeshoe zei:
Zet anders op het einde van elke politiek getinte post wat tetten, dan heeft de minder maatschappelijk geëngageerde medestudent er ook nog wat aan. Willen we dat afspreken?

Gaarne!

Cadiuro zei:
wtf heeft die wagen nu twee verschillende koplampen
Zij heeft gelukkig twee dezelfde koplampen :p

Ik had dat zelfs niet gezien na het lezen van uw comment :rofl:

OT: niet zo lang geleden toch in gang geschoten en nu spijt hebben dat ik er zo laat aan begonnen ben. Typical

Joeshoe

Legacy Member
Ik heb die foto al jaren op mijn pc staan en da's de eerste keer dat ik het zelf zie. :p

Utred

Legacy Member
Ze zijn in de facebookgroep aan het klaarkomen op de affiche van werchter:doh:

WeedJunk

Legacy Member
Matt. zei:
Jammer, schone post, maar idd ook geen tijd voor een uitgebreide discussie. :)



En terecht. :p

Tijd voor nog wat optica!

Ondertussen het gesprek in onze facebook groep zo gemanipuleerd, waardoor de ene vrouw de andere het compliment gaf dat ze een perfect lichaam heeft. Waarop diegene met het 'perfecte lichaam' tegen de andere zei: 'Gij hebt tenminste tits'. Epic :cool:

kil911ler

Legacy Member
Ugh... inleiding tot Psychopatholgie gaat er niet goed in... moeten zo een heel bundel kennen rond de hersenen en zenuwen enzo... kan wel zo de oppervlakkig zaken opnoemen, maar als ik de functies moet beginnen zeggen, dan loopt het vast.

Gvd, kwil geen kutbiologie leren ;_;

NotoriousP

Legacy Member
9 km interconnects op 1 cm² tegen 2022, soms sta je toch versteld van wat voor ongelooflijke dingen er in onze technologie zitten. :p

mac-bc

Legacy Member
Best een vervelend open-boekgedeelte van het examen... Soit, eerst slapen, zien wanneer ik wakker word en dan aan het volgend vak beginnen (tegen vrijdag).

Subai

Legacy Member
kil911ler zei:
Ugh... inleiding tot Psychopatholgie gaat er niet goed in... moeten zo een heel bundel kennen rond de hersenen en zenuwen enzo... kan wel zo de oppervlakkig zaken opnoemen, maar als ik de functies moet beginnen zeggen, dan loopt het vast.

Gvd, kwil geen kutbiologie leren ;_;

Heb daar indertijd ook op zitten vloeken. 1 van de meest onnuttige vakken in sociaal werk.

josilirios

Legacy Member
Examen was een domper, het enige dat de prof zei tijdens het mondeling gedeelte (van de theorie) was dat de theorie beter kon, zelfs geen vraag ofzo.
Oefeningen wel allemaal flawless maar normaalgezien laat hij u er niet door als de theorie super slecht is en de oefeningen goed. KUT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan