_ns_
Legacy Member
Th1x4nG zei:Ben wel zonder veel brokken en moeite het eerste doorgekomen, dus veranderen is ni meer het sterkste plan nu.Het is ook niet dat ik warm loop bij eender welke andere richting.
Heb al gedacht om volgend jaar de switchmajor naar Economie, Recht en Bedrijfskunde te volgen... maar we worden daar zo weinig over ingelicht e. Geen idee wat dat zou inhouden. De twee vakken die ik vorig jaar graag gedaan heb waren Inleiding tot het 'economisch' recht (dus ik heb wel goesting om mij in rechten te verdiepen, ofwel heeft dat inleidend vak mij op het verkeerde been gezet) en bank- en financiewezen (gegeven door de coördinator van die switchmajor en de latere master).
Wat me vooral interesseert is het beurswezen, finance. Marketing eigenlijk ook wel maar gewoon al te veel gehoord hoe hard dat in feite een bullshitrichting is.
Vriend van mij in 2e bac heeft nu voor ERB gekozen, momenteel nog allemaal dezelfde vakken als u en volgend semester gewoon verbintenissenrecht erbij.

Het is ook niet dat ik warm loop bij eender welke andere richting.

ad:



