Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
Nop, formatteren is niet nodig. Heb dat zelf es opgelost bij mijn nonkel zijn pa via systeemherstel. Staan tuts op het net. :)

xversex

Legacy Member
Th1x4nG zei:

is reghosten ook goe? (kkan da namelijk doen op school, via een of ander laptopproject)

sorry alst een domme vraag is, maar kzit al zolang achter mijn pc naar oplossingen te zoeken en kben zo moe datk nie meer helder kan nadenken :(

xversex

Legacy Member
Iemand zei:
Nop, formatteren is niet nodig. Heb dat zelf es opgelost bij mijn nonkel zijn pa via systeemherstel. Staan tuts op het net. :)

en hoe doeje dat dan? :(

Sorry, maar kben nie echt een computerspecialist :p

Th1x4nG

Legacy Member
Waarom ben ik deze schijtrichting ook al weer gaan volgen :sop:
Ik kan me in niks interesseren deze blok.

libaros

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Waarom ben ik deze schijtrichting ook al weer gaan volgen :sop:
Ik kan me in niks interesseren deze blok.

Ge kunt altijd veranderen. Hebben we eindelijk iemand die kan concurreren met Utred in de labels:p

Th1x4nG

Legacy Member
Ben wel zonder veel brokken en moeite het eerste doorgekomen, dus veranderen is ni meer het sterkste plan nu. :unsure: Het is ook niet dat ik warm loop bij eender welke andere richting.

Heb al gedacht om volgend jaar de switchmajor naar Economie, Recht en Bedrijfskunde te volgen... maar we worden daar zo weinig over ingelicht e. Geen idee wat dat zou inhouden. De twee vakken die ik vorig jaar graag gedaan heb waren Inleiding tot het 'economisch' recht (dus ik heb wel goesting om mij in rechten te verdiepen, ofwel heeft dat inleidend vak mij op het verkeerde been gezet) en bank- en financiewezen (gegeven door de coördinator van die switchmajor en de latere master).
Wat me vooral interesseert is het beurswezen, finance. Marketing eigenlijk ook wel maar gewoon al te veel gehoord hoe hard dat in feite een bullshitrichting is.

Boekhouden, micro-/macro-economie, die 'gemaakt' wiskunde abstracte vakken = :puke:

Tot zover mijn geklaag.

Edit: Nieuw geklaag.
Pa komt thuis van z'n werk en begint hier nog wa te roepen dak nog wakker ben... Terwijl ik letterlijk elke dag zo laat wakker ben. Wat denkt hij nu, dat ik slaap tot 14u maar dan wel in mijn bedje lig om middernacht? Triestige plant eigenlijk.
Aan 't slapen = gezaag
Ni aan 't slapen = gezaag
Leren terwijl ik 'in zijn weg zit'/op een uur dat hem niet past = gezaag
Ni aan 't leren = gezaag
Ik ga ne keer ne zaaglijst aanmaken in Excel denk ik... datum, tijd, uitspraken die hij doet :)

WolCoM

Legacy Member
Nog uurke herhalen en dan douchen en ff ontspannen. Om 8u examen. Nu kaffie!

WolCoM

Legacy Member
Baja, suckt toch als ge volledig stressed op een examen toekomt. Beetje muziek en ff iets anders doen, iets lezen of wa youtube helpt bij mij. Ff hoofd wa leegmaken. :)

waffel

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Edit: Nieuw geklaag.
Pa komt thuis van z'n werk en begint hier nog wa te roepen dak nog wakker ben... Terwijl ik letterlijk elke dag zo laat wakker ben. Wat denkt hij nu, dat ik slaap tot 14u maar dan wel in mijn bedje lig om middernacht? Triestige plant eigenlijk.
Aan 't slapen = gezaag
Ni aan 't slapen = gezaag
Leren terwijl ik 'in zijn weg zit'/op een uur dat hem niet past = gezaag
Ni aan 't leren = gezaag
Ik ga ne keer ne zaaglijst aanmaken in Excel denk ik... datum, tijd, uitspraken die hij doet :)

Krak hetzelfde hier ;)

metaphore

Legacy Member
hupla! ook wakker.
De ochtenstond heeft goud in de mond: wat een kut-uitspraak :sop:

TheRedDevils

Legacy Member
Amper een paar uur geslapen, typisch.
Geen idee hoe het komt. Tegen 1 uur eindelijk in slaap gevallen, dan om 2 uur 30 ofzo wakker geworden en tegen half 5 nog eens. Hoorde zelfs mijn kotgenoot die nog aan het blokken was (2 verdiepingen lager), iets in de oven steken :)
Vrijdag de 13de, duidelijk :sop:

Hopelijk gaat het examen goed, succes Baats en Snowyflake!

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Amper een paar uur geslapen, typisch.
Geen idee hoe het komt. Tegen 1 uur eindelijk in slaap gevallen, dan om 2 uur 30 ofzo wakker geworden en tegen half 5 nog eens. Hoorde zelfs mijn kotgenoot die nog aan het blokken was (2 verdiepingen lager), iets in de oven steken :)
Vrijdag de 13de, duidelijk :sop:

Hopelijk gaat het examen goed, succes Baats en Snowyflake!

Ook succes aan beide!

Ik ben om 11u gaan slapen, wekker gezet om 7u, maar mijn epische ingebouwde wekker heeft mij om 6u30 al wakker gemaakt. :tongue:


Nu op't gemakske nog s een paar begrippen bekijken, maar veel verschil gaat het niet maken denk ik, 'k zal der wel door zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan