Misericordiam
Legacy Member
metaphore zei:Nog een aflevering van thuis zien en dan slapen
Lijkt me idd goed om van in slaap te vallen.
Ik ga ook pitten. Morgen de eerste. Spannend.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metaphore zei:Nog een aflevering van thuis zien en dan slapen
edraket zei:Thuis is wa een heersersoap. Ik kijk elke dag.


Exorikos zei:Wijf.![]()

Meestal lig ik nog een uur wakker van de spanning na zo'n afleveringMisericordiam zei:Lijkt me idd goed om van in slaap te vallen.
Ik ga ook pitten. Morgen de eerste. Spannend.

edraket zei:Fak ja, mega viezen incest. En den Tom is ook carriere aant maken als advocaat, zowa de Santa van Thuis!


metaphore zei:Ik denk dat Santa het beter zou kunnen
Ik wou dat Lien van de Kelder terug meedeed![]()

Matt. zei:Seriously, het gaat hier over thuis?![]()





)


