metaphore
Legacy Member
Hellrabbit zei:Toen was ik nog een DBZ-figuurtje
Ja ik kan mij da nog herinneren, maar ik weet wel nimeer hetwelke

@edraket:
Bent gij eigenlijk ni ooit moderator geweest in werk & studie? of beeld ik mij da maar in?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hellrabbit zei:Toen was ik nog een DBZ-figuurtje

Drew zei:Swat, ik ben eens naar dromenland.

edraket zei:Waar is den tijd me de Santa#5Knetto #TOPADVOCAAT


Iemand zei:'t Is wel zo. Vele mensen zijn na hun studie weg en zo voel ik me ook oud worden op dit forum.
Oh well! Ben hier nog dit en volgend academiejaar. (h)
Maar goe, als gans de oude garde hier buiten is, zal 't hier toch ni meer leuk zijn. 
:applause: nu weet ik het weer!!Hellrabbit zei:
Ik denk dat het de allerlaatste keer is, of ik zou in augustus nog terug moeten komen. Dan is het wel de schuld van het forum want heb vandaag ni veel anders gedaan dan hier gezetenMatt. zei:Wtf spammers. :')
Veel mensen die hier al weg zijn sinds deel 2.
Zeg meta, volgend semester nog examens of is 't de laatste keer dat we u hier zien?![]()

Hellrabbit zei:Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt
gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

TrueMatt. zei:Wtf spammers. :')
Veel mensen die hier al weg zijn sinds deel 2.
Zeg meta, volgend semester nog examens of is 't de laatste keer dat we u hier zien?
Idem. Hoewel, PhD's zijn ook studenten.Maar goe, als gans de oude garde hier buiten is, zal 't hier toch ni meer leuk zijn.
![]()
Hellrabbit zei:Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt
gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

Exorikos zei:Nog eentje!![]()
metaphore zei::applause: nu weet ik het weer!!
Ik denk dat het de allerlaatste keer is, of ik zou in augustus nog terug moeten komen. Dan is het wel de schuld van het forum want heb vandaag ni veel anders gedaan dan hier gezeten
Maar ik zal tijdens de volgende examenperiode wel eens goeiedag komen zeggen
Hellrabbit zei:Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt
gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

Matt. zei:Komt morgen nog maar eens zeggen als ge uw specialisatie hebt!


metaphore zei:Ik vind als ge in de eerste thread hebt gezeten (en pakt de 2e ook nog voor exo) dat ge hier eeuwig moogt blijven komen![]()

mja das de 2e thread, er is er nog éne eerder... daar stond ge ook op 1Hellrabbit zei:gezeten is een understatement, blijkbaar zijn meer dan 1/6e van men posts van daar![]()

metaphore zei:mja das de 2e thread, er is er nog éne eerder... daar stond ge ook op 1
Wie heeft er berichten geplaatst? - 9lives - Games Forum

Hellrabbit zei:Beetje losercijfers wel, maar ik kan ermee leven![]()


Hellrabbit zei:jamaar het was zo he
da was ICT en ge moest daar gewoon ewa oefeningeskes voor maken
edit: mirakel da ik erdoor was me zoveel posts imo
