Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Amper een paar uur geslapen, typisch.
Geen idee hoe het komt. Tegen 1 uur eindelijk in slaap gevallen, dan om 2 uur 30 ofzo wakker geworden en tegen half 5 nog eens. Hoorde zelfs mijn kotgenoot die nog aan het blokken was (2 verdiepingen lager), iets in de oven steken :)
Vrijdag de 13de, duidelijk :sop:

Hopelijk gaat het examen goed, succes Baats en Snowyflake!
Same shit, twee uur en een half wakker gelegen 's nachts :s

Nuja, ff da examen boekhouden ownen, succes aan de anderen met examen

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Amper een paar uur geslapen, typisch.
Geen idee hoe het komt. Tegen 1 uur eindelijk in slaap gevallen, dan om 2 uur 30 ofzo wakker geworden en tegen half 5 nog eens. Hoorde zelfs mijn kotgenoot die nog aan het blokken was (2 verdiepingen lager), iets in de oven steken :)
Vrijdag de 13de, duidelijk :sop:

Hopelijk gaat het examen goed, succes Baats en Snowyflake!

Mercie jullie ook succes! :D

Nu douchke pakken, eten en hopen op het beste :p Mss vlug nog eens samenloop en venn recht herhalen :p

TheRedDevils

Legacy Member
Crap, fiets vergeten af te halen van het station gisteren. Dat wordt te voet gaan :x

Morrissey

Legacy Member
Nekeer vertrekken naar mijn examen statistiek. Succes aan die met examens vandaag!

Plutus

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ben wel zonder veel brokken en moeite het eerste doorgekomen, dus veranderen is ni meer het sterkste plan nu. :unsure: Het is ook niet dat ik warm loop bij eender welke andere richting.

Heb al gedacht om volgend jaar de switchmajor naar Economie, Recht en Bedrijfskunde te volgen... maar we worden daar zo weinig over ingelicht e. Geen idee wat dat zou inhouden. De twee vakken die ik vorig jaar graag gedaan heb waren Inleiding tot het 'economisch' recht (dus ik heb wel goesting om mij in rechten te verdiepen, ofwel heeft dat inleidend vak mij op het verkeerde been gezet) en bank- en financiewezen (gegeven door de coördinator van die switchmajor en de latere master).
Wat me vooral interesseert is het beurswezen, finance. Marketing eigenlijk ook wel maar gewoon al te veel gehoord hoe hard dat in feite een bullshitrichting is.

Boekhouden, micro-/macro-economie, die 'gemaakt' wiskunde abstracte vakken = :puke:

Tot zover mijn geklaag.
1e en 2e bach zijn bijna altijd saai hoor, beste vakken komen vanaf 3e bach en master :p 't zou imo dom zijn om te veranderen, gewoon doorgaan.

libaros

Legacy Member
Ik weet dat het hier geen huiswerk thread is maar fysica en burgies allerhande verenig u?

Stel een coaxiale kabel met 2 geleiders. De binnenste geleider heeft een straal rA, de buitenste heeft een binnenstraal rB en een buitenstraal rC. De stromen lopen in tegengestelde zin. Bepaal het magnetisch veld B voor r>rA.

Voor rA tot rB is het gewoon de wet van Ampère dus Ir/rA voor rB<r<rA.
Bij r > rC is het opnieuw ampère maar deze keer Ir/rC.
Maar van rB tot rC? Geen idee

metaphore

Legacy Member
En weeral terug. Examen religie pwned!

Nu dutje doen en dan hup naar de selectie!

Efflorescence

Legacy Member
Ik ben toch content dat de meeste mensen voor Emma stemmen, da's nog de minst schrale. Wel jammer van haar korte haar nu.

Vandaag laatste blokdag, vanaf morgen eindelijk herhalen.
Blij dat er toch nog een einde komt aan de blok.

coldplayke

Legacy Member
Nog 3 dagen atw herhalen... en dan er waarschijnlijk op het examen nog niets van bakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan