Racing_Genk
Legacy Member
Same shit, twee uur en een half wakker gelegen 's nachtsTheRedDevils zei:Amper een paar uur geslapen, typisch.
Geen idee hoe het komt. Tegen 1 uur eindelijk in slaap gevallen, dan om 2 uur 30 ofzo wakker geworden en tegen half 5 nog eens. Hoorde zelfs mijn kotgenoot die nog aan het blokken was (2 verdiepingen lager), iets in de oven steken
Vrijdag de 13de, duidelijk
Hopelijk gaat het examen goed, succes Baats en Snowyflake!

Nuja, ff da examen boekhouden ownen, succes aan de anderen met examen



Mss vlug nog eens samenloop en venn recht herhalen 
Het is ook niet dat ik warm loop bij eender welke andere richting.