Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Jouw Eline? Of is dat dezelfde Eline? :p

En is dat die "knapste van sociologie"? :p

edraket

Legacy Member
Al die statements zijn hier zinloos zonder pics.

PROVIDEN BITCHESSSS.

Gatsby

Legacy Member
glashelder zei:
Jouw Eline? Of is dat dezelfde Eline? :p

En is dat die "knapste van sociologie"? :p

Ik denk dat Drew en ik het over dezelfde Eline hebben. Ze zit dus inderdaad in 2e bach. :p

Plutus

Legacy Member
glashelder zei:
Godver. Vanmorgen wakker gebeld om 9u30 door één of ander flipwijf dat naar 't schijnt 3x per dag naar een andere vriendin van me belt omdat ze vragen heeft of iets niet weet of niet meer weet waar 't examen is of whatever.

Niet opgepakt, straks belt ze ook 3x per dag naar mij. Maar fucking hell, wie belt er nu in hemelsnaam 's ochtends. Kan dat niet afgeschaft worden.
Om 9u30 en klagen dat de mensen veel te vroeg bellen :D op een gemiddelde weekdag lijkt mij dat een redelijk uur, niet iedereen slaapt tot de middag..

Cadiuro

Legacy Member
Slecht geslapen. Gisterenavond zag ik het niet zo zitten, maar nu wel - daarnet een paar inzichten gehad die me zouden kunnen helpen.

Om 2 uur examen... De stress begint toch wel te stijgen.

Tzal echt van mijn vragen afhangen, vrees ik - twee verkeerde vragen en ik ben gebuisd, twee juiste vragen en ik haal gemakkelijk een 12 op de theorie (oefeningen dus niet meegeteld).

TheRedDevils

Legacy Member
Examen viel goe mee. Efkes pauzeren en dan rustig aan wiskunde beginnen.
Kga voor de 18 maandag :unsure:

Matt.

Legacy Member
Half uurtje wakker. Stomme stress, weer geen honger, examen tot 19h. Hopelijk moogt ge op et examen eten...

Tsubasa

Legacy Member
Serieus klopje aan't krijgen. Alleen nog oefeningen van SPC bekijken. Zijn er maar 2 denk ik... En klaar. Pff, te vroeg :p. Nu moet ik precies nog wat stukken herhalen, iets wat ik haat. 3x iets leren kan ik echt heel moeilijk opbrengen. Of ja, straks op't gemakske eten en dan die 2 oefeningen rustig doen. Dan zal ik al bijna mogen vertrekken...

TheRedDevils

Legacy Member
Start knop->Alle Programma's->Bureau Accessoires->Systeemwerkset ->Systeemherstel.

@Drew : jij hebt al genoeg repkes, sorry :s (en tis van dezelfde site)

Iemand

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Start knop->Alle Programma's->Bureau Accessoires->Systeemwerkset ->Systeemherstel.

@Drew : jij hebt al genoeg repkes, sorry :s (en tis van dezelfde site)

Thx :)

xversex

Legacy Member
Iemand zei:
Ergens bij configuratiescherm.
Goede zielen, help deze man.

Tlukt niet, vista security 2012 (het virus) blokkeert echt alle .exe bestanden :cry:

Kga mijn computer gewoon formatteren/reghosten, da zal tenigste zijn wa helpt...

Matt.

Legacy Member
30min voor et examen zitten ze nog altijd te flippen op dien facebookgroep. :') Nog koffietje en ik ben door, veel succes bazen!

Matt.

Legacy Member
Challenge accepted, ik ga hier eens 24h wegblijven! Of toch een poging doen tot. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan