Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Jouw Eline? Of is dat dezelfde Eline?
En is dat die "knapste van sociologie"?![]()

Om 9u30 en klagen dat de mensen veel te vroeg bellenglashelder zei:Godver. Vanmorgen wakker gebeld om 9u30 door één of ander flipwijf dat naar 't schijnt 3x per dag naar een andere vriendin van me belt omdat ze vragen heeft of iets niet weet of niet meer weet waar 't examen is of whatever.
Niet opgepakt, straks belt ze ook 3x per dag naar mij. Maar fucking hell, wie belt er nu in hemelsnaam 's ochtends. Kan dat niet afgeschaft worden.
op een gemiddelde weekdag lijkt mij dat een redelijk uur, niet iedereen slaapt tot de middag..Ik provide hier al genoeg.edraket zei:Al die statements zijn hier zinloos zonder pics.
PROVIDEN BITCHESSSS.

edraket zei:Al die statements zijn hier zinloos zonder pics.
PROVIDEN BITCHESSSS.
. Nu moet ik precies nog wat stukken herhalen, iets wat ik haat. 3x iets leren kan ik echt heel moeilijk opbrengen. Of ja, straks op't gemakske eten en dan die 2 oefeningen rustig doen. Dan zal ik al bijna mogen vertrekken...xversex zei:en hoe doeje dat dan?
Sorry, maar kben nie echt een computerspecialist![]()
TheRedDevils zei:
TheRedDevils zei:Start knop->Alle Programma's->Bureau Accessoires->Systeemwerkset ->Systeemherstel.
@Drew : jij hebt al genoeg repkes, sorry(en tis van dezelfde site)

Iemand zei:Ergens bij configuratiescherm.
Goede zielen, help deze man.
