Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Examen geaced. Dat mondelinge gedeelte was echt cool. Ik wist alles! :cool: Op het schriftelijke gedeelte denk ik wel dat ik bij een vraag sterren van twee verschillende massa's door elkaar gegooid heb, maar dat zal het wel niet maken.

Racing_Genk

Legacy Member
Boekhouden was simpel, hoop op 16 minimum. Na een uur mocht ge afgeven en meteen tien man geeft af, precies ook een hele boel ongemotiveerden :p

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Waarom ben ik deze schijtrichting ook al weer gaan volgen :sop:
Ik kan me in niks interesseren deze blok.

Ik zit ook weer 2 dagen vol met twijfels over mijn richting, het probleem is dat ik ook geen andere richting heb die ik zou willen doen. Dan maar gewoon doorgaan zeker...


Utred zei:
Da mens wist nie wat er gebeurde. Kwist bekan meer dan zij.
hebde ze klaar gekregen?

NotoriousP

Legacy Member
Voorbije 4 dagen mijn eerste vak voor de eerste keer is bekeken. Nu herhalen voor maandag, tgaat al beter. :p

Iemand

Legacy Member
xversex zei:
Tlukt niet, vista security 2012 (het virus) blokkeert echt alle .exe bestanden :cry:

Kga mijn computer gewoon formatteren/reghosten, da zal tenigste zijn wa helpt...

Google eens, staan sowieso tutorials op ;)

Fliblit

Legacy Member
Eerste examen verliep redelijk goed. Ik zou ervoor moeten geslaagd zijn.

insomnia

Legacy Member
Examen was wel goed denk ik, maandag het volgende maar nu eerst effe pauzeren.

s0123986

Legacy Member
fuck, ik begin hier wel zwaar stress te krijgen.
Mijn eerste examen is pas maandag, maar ik kan er eigenlijk nog maar bitter weinig van. Het proefexamen was al slecht, maar ik had dat zo wat van mij afgezet met het gedacht"Dat kom wel in orde".
In de blok niks gedaan voor dat vak (Economie), omdat ik dacht dat ik toch nog genoeg tijd had voor het eerste examen.

Waarom ben ik toch zo lui geweest tijdens het jaar en in de blok :cry::cry:

Ironpole

Legacy Member
Ben hier gewoon aan het wachten om te kunnen vertrekken naar het examen...

Put_met_keren

Legacy Member
Hopelijk wordt deze dag beter dan gisteren.
Gisteren is er van studeren quasi niks in huis gekomen. 'k Had mij echt uit mijn bed moeten sleuren en daardoor was ik de hele dag nog moe en zo sloom.
Vandaag dan maar voor een andere aanpak gekozen. Lekker uitgeslapen tot 12u ongeveer, gedoucht en een pizza in de oven geschoven.
En nu gaan we er eens aan beginnen se :)

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
Dan hoor ik 'm nog trillen. En 't maakte niet uit of ik niet oppakte of de oproep weigerde, wakker was ik toch.

tegenwoordig kan je zelfs de trilfunctie al afzetten, zotte uitvindingen daar.

Th1x4nG

Legacy Member
_ns_ zei:
Vriend van mij in 2e bac heeft nu voor ERB gekozen, momenteel nog allemaal dezelfde vakken als u en volgend semester gewoon verbintenissenrecht erbij. :)

Uiteraard, maar het zijn gewoon de vooruitzichten van de majors en masters TEW die mij niet aanstaan, daarom zou ik ERB gaan doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan