Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
De grond is goed as far as i'm concerned, hoewel ik ook wat zwarte shaduwvlakken eraan zou toevoegen.

Het doet me wel ietswat aan een combinatie van thor en captain america denken:p


Maar het inkleuren is niet al te moeilijk (als ge photoshop of iets gelijkaardigs hebt). Gezien uw tekenstijl zeer amerikaans overkomt kunt ge eens een paar comics bekijken om de inkleuringen te bestuderen. Ik ben er zeker van dat het er prachtig zou uitzien.

Erinyes

Legacy Member
Ik vind dat hesse8.jpg niet werkt... Dat groen en rood zijn zo contrasterend. Het rood is te warm en het treedt naar de voorgrond, het duwt het groene gedeelte volledig weg naar de achtergrond.

DeMoN

Legacy Member
Ik vind hesse8.jpg net prachtig, k'wil het wel wa uitgewerkt zien

Lo_fi

Legacy Member
Must agree with Erineyes.. Rood is in dit geval te krachtig om als achtergrond te functioneren.

Cederzo

Legacy Member
2001_warrior_explosion.jpg


Heel erg nice die tekening ! Ik vind enkel het hoofd een beetje raar lijken, het klopt niet echt qua perspectief als je de tekening bekijkt in zijn geheel. Het verdwijnpunt is daar ca. de hoogte van zijn knieen, dus zou zijn hoofd nog wat naar achtergetild moeten worden, m.a.w. zou je enkel zijn kin en mss zijn neus mogen zien vanuit dat standpunt. Voor de rest vindt ik het heel mooi gedaan !

Tekzav

Legacy Member
reeks voor een wedstrijd die morgen eindigt, moet nog geprint worden :s

c&c nog altijd welkom!

bangthatfuckinwall3qe.png

bangthatfuckinwall38fk.png

bangthatfuckinwall21wf.png

DJ_Trash

Legacy Member
die z/w zaken hierboven vinnek speciaal, spijtig dat er letters staan.

ik zou letters achterwege laten; als ge het werk "bang bang" noemt zijn letters in het werk overbodig ;)

[=$=]Sepultur

Legacy Member
Twee dingskes uit de oude doos:

Een mini-serie (referentie was een foto)

serieke2_01.jpg


serieke1_01.jpg


als laatste:

ouwedoos_02.jpg


heb tegenwoordig weinig tijd om nog wat te werken, hopelijk komt daar binnenkort verandering in, terug wat tijd vrijmaken.

Er zijn ondertussen al zeer leuke dingen gepost, zitten vré speciale creaties tussen! blijven posten zou'k zeggen.

Kast

Legacy Member
kvind het echt een vet "design" :bow: weinig comments tegenwoordig in deze thread, spijtig :s, saaie pieten

DJ_Trash

Legacy Member
vingers beetje smal, pols beetje dik, ontbrekend voorhoofd, verkeerde verhouding bovenlijf/hoofd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan