GMotha
Legacy Member
De grond is goed as far as i'm concerned, hoewel ik ook wat zwarte shaduwvlakken eraan zou toevoegen.
Het doet me wel ietswat aan een combinatie van thor en captain america denken
Maar het inkleuren is niet al te moeilijk (als ge photoshop of iets gelijkaardigs hebt). Gezien uw tekenstijl zeer amerikaans overkomt kunt ge eens een paar comics bekijken om de inkleuringen te bestuderen. Ik ben er zeker van dat het er prachtig zou uitzien.
Het doet me wel ietswat aan een combinatie van thor en captain america denken

Maar het inkleuren is niet al te moeilijk (als ge photoshop of iets gelijkaardigs hebt). Gezien uw tekenstijl zeer amerikaans overkomt kunt ge eens een paar comics bekijken om de inkleuringen te bestuderen. Ik ben er zeker van dat het er prachtig zou uitzien.


weinig comments tegenwoordig in deze thread, spijtig 
