Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het komt uit wow ookStimpy zei:wow die is echt nice![]()

en het komt uit wow ook

Erinyes zei:Het is mooi Garmir... Het enige is wel dat het oog enorm opvalt, en het oog is niet 100%. Een oogbol is rond en het wit in de ogen mag ook wel schaduw krijgen. Hier lijkt ze wel vlak en in contrast met de andere schaduwen in het gezicht stoort dat wel een beetje. De iris vind ik wel mooi... Misschien kun je in de lippen ook wat rondingen aanduiden...?
Erinyes zei:Hm voor mij is tekenen niet enkel de werkelijkheid weergeven... Maar dat beslis jij allemaal zelf natuurlijk![]()


DJ_Trash zei:da "paneel mafia" is pessies wel vet... figuur zelf uitgevonden of repro?
stealthfish zei:whah ik sta echt paf als ik al jullie creaties zie. vind ik echt fasinerend om naar te kijken, vind het best spijtig dat ik niet goed kan tekenen en schrijven..
echt doe zo voort mensen !!!!!

Holy Paladin zei:ma in paint :/ download gimp anders eens das gratis en kan heel veel, gelijk photoshop (enfin dunno maar dat hoor ik toch)

Holy Paladin zei:ma in paint :/ download gimp anders eens das gratis en kan heel veel, gelijk photoshop (enfin dunno maar dat hoor ik toch)


