Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jixop

Legacy Member
smith & wesson
morendal

ik vond de originele scan van het pistool niet meer dus heb ik die van nen site gepakt
(www.dream-grafix.be)
de vingers zijn nogal klein tegenover de rest van het hand maar ja

allebei al van nen tijd gelede
goed dat je je zwakke punten herkent :niceone: als je het nog niet zag toen je het tekenende heb je al vorderingen gemaakt (anders had je het toen wel verbeterd :d)
mss ook wa het meteriaal proberen weer te geven.

tjolbi

Legacy Member
ik heb mijn eigen hand gebruikt als referentie maar ik teken ook met rechts dus het was niet zo simpel om het in de juiste proporties te tekenen :) (vandaar te kleine vingers)

ik zag het zelf pas nadat iemand anders het mij had gezegd, maar het valt inderdaad wel op

en hoe zou ik het materiaal moeten weergeven?

Cederzo

Legacy Member
Terug van weggeweest !

nicholsonquick.jpg


zwakke schets die ik op de luchthaven in het holst van de nacht heb gefabriceerd, maar om de thread nog eens omhoog te doen vliegen..

Tekzav

Legacy Member
DarkGamec zei:
Terug van weggeweest !

nicholsonquick.jpg


zwakke schets die ik op de luchthaven in het holst van de nacht heb gefabriceerd, maar om de thread nog eens omhoog te doen vliegen..

leuke schets mbt techniek, maar inderdaad zwak als hij op Jack Nicholson moet lijken.

syndrom

Legacy Member
dresse zei:
waarom vliegt dienen engel ni gewoon naar boven :sop:

:p

(The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.)

friggelke

Legacy Member
http://users.pandora.be/a103607/tekeningen/freestyle-drawing-blurred-d.jpg

Tekening voor site van freestyle.

materiaal: Potlood, letrasetstifte, zo van die zwarte fijne stiftjes.

Photoshop voor na het scanne de kleuren op te trekken, het montere van het oog en nog een aantal dinge, dromerige sfeer mbv de layeroppacities.

Ik ben der vrij content van na alle voorstudies die vooraf ginge. Er kroop enorm veel werk in wat mij een ware voldoening gaf :p (+- 30 uur voor de totale uitwerking met photoshop en montage derbij.)

mayonaise

Legacy Member
jullie zijn allemaal kunstenaars.....je gaat me niet zeggen dat je zo een tekening kunt maken door ervoor te oefen he...dat is gewoon talent hebben :s en dat heb ik dus duidelijk niet

dresse

Legacy Member
tuurlijk kunt ge da wel door veel te oefenen.
ik heb ook geen talent en ik merk da alsk is wa meer ermee bezig ben dat da wel beter gaat :)
iemand zonder talent zal misschien wel wa langer moeten oefenen dan iemand met talent :p

FinalFrag

Legacy Member
mayonaise zei:
jullie zijn allemaal kunstenaars.....je gaat me niet zeggen dat je zo een tekening kunt maken door ervoor te oefen he...dat is gewoon talent hebben :s en dat heb ik dus duidelijk niet

"C'est 10% de talent, 90 de travail" - SEG

ik sluit me er volledig bij aan ;)

DJ_Trash

Legacy Member
FinalFrag zei:
"C'est 10% de talent, 90 de travail" - SEG

ik sluit me er volledig bij aan ;)

awel da vin ik ni

ik ben meer de Pareto-rule kinda guy

20% van de inspanning die zorgt voor 80% van het resultaat
niet toevallig dat tekenen 20% tekenen en 80% waarnemen is :p

het woord "talent" is misplaats; zou beter "vaardigheid" zijn
vaardigheden kan je aanleren

"talent" valt voor mij onder zelfde noemer als "het lot" en "een hogere kracht" etc....

soit mijn mening, ni perse de uwe :p

FinalFrag

Legacy Member
Ja laten we het erbij houden, dat als ge ervoor werkt, ge er geraakt ;)

Cederzo

Legacy Member
Work In Progress : Starcraft Ghost Painting !

starcraftbw.jpg


als jullie fouten zien laat het me weten ! C&C , zoals altijd, meer dan welkom !

Gamer 01

Legacy Member
de vingerkes lijken mij een beetje mager tegenover de hand, maar tis wel knap :)

Syphon

Legacy Member
idd, er is iets raar met de hand die op de grond steunt.
De open plek tussen de vingers is bolvormig en lijkt een rare vorm te geven aan de hand.

tides

Legacy Member
Mooi, dat hand dat op de grond steunt en het gezich vindt ik iets minder, maar ik heb zelf ook nog veel last met handen en gezichten ;)

Die armor vindt ik verder heel goed :)

maximus3678

Legacy Member
Jaren geleden dat ik hier nog ben geweest,dus kan het ook niet laten om hier iets te posten.
2001_warrior_explosion.jpg

Ik maak al jaren potloodtekeningen en soms komen die in inkt.
Wegens tijdsgebrek ben ik nog niet begonnen aan een manier om ze in te kleuren.(ben nooit naar tekenschool of wat dan ook geweest).

Deze tekening is gemaakt om een zéér mooi gedicht uit te beelden maar kan ze voorlopig niet vinden.
Tijdens het tekenen waren er ongeveer een honderd tal mensen voorbij gekomen want ik zat op een hobby beurs.

Gamefreak

Legacy Member
maximus3678 zei:
Jaren geleden dat ik hier nog ben geweest,dus kan het ook niet laten om hier iets te posten.
2001_warrior_explosion.jpg

Ik maak al jaren potloodtekeningen en soms komen die in inkt.
Wegens tijdsgebrek ben ik nog niet begonnen aan een manier om ze in te kleuren.(ben nooit naar tekenschool of wat dan ook geweest).

Deze tekening is gemaakt om een zéér mooi gedicht uit te beelden maar kan ze voorlopig niet vinden.
Tijdens het tekenen waren er ongeveer een honderd tal mensen voorbij gekomen want ik zat op een hobby beurs.

heel schoon tekening en tekenstijl, alleen vind ik de grond wat minder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan