Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tekzav

Legacy Member
[=$=]Sepultur zei:
Iets vre speciaal, 'k vind het goe gelukt :niceone:
Zou je kunnnen vertellen met welke materialen je dat gemaakt hebt? of is't digitaal?

eerst en vooral bedankt :)
-Materiaal: Minpotlood HB 0.5
-Bewerking: Ingescand in computer bewerkt met paintshop: filter: " aged newspaper" waardoor je die bruinige schijn krijgt, daarna contrast hier en daar nog bijgewerkt. De ogen zijn ook pas na het inscannen bijgewerkt (die glans erin).
heel simpele bewerking dus eigenlijk :)

Cederzo

Legacy Member
Eerste post hier , kzag deze topic en kwilde ook mijn bijdrage doen :

schets van een tijd terug :
tauren-warriorshrunk.jpg


en nog eentje van nog langer geleden :
troll.jpg


yet to be finished... :
dwarf.jpg


voila, das zo beetje meest recente :)

dresse

Legacy Member
als eerste post direct een kwaliteitspost :)
welkom opt forum :p

vette tekeningen :niceone:

Belgianbonzai

Legacy Member
't is gelijk wel wa warcraft inspired :p

nice work, vooral die WIP

Cederzo

Legacy Member
mypc.jpg


nog eentje, eergisteren gedaan, vandaag ingescand. Mijn pc thuis :)
Het perspectief zit mij een beetje dwars bij deze :(

En idd, vorige schetsen waren allemaal WoW inspired.

dresse

Legacy Member
idd, perspectief zuigt een beetje :)
een paar vluchtpunten tekenen voor da ge begint int vervolg misschien...

Cederzo

Legacy Member
FinalFrag : de monnik zijn rechterarm ziet er een beetje raar uit, de onderarm is te lang. Hij heeft die stok ook een beetje raar vast in zijn hand,imo.
De afstand tussen nek en het beginpunt van zijn linkerschouder is ook te lang, ook de verhoudingen tussen zijn linkeronder- en bovenarm kloppen niet helemaal. Meer valt er niet op aan te merken, nice sketches ;)

FinalFrag

Legacy Member
Hehe idd, tnx for c&c, z'n rechteronderarm is idd veeeeel te lang, ma die is ondertussen al een jaar oud, dus kvergeef het mezelf wel :D.

Krijg mezelf dus echt niet terug aan 't tekenen hé, tis zo frustrerend :cry:

Gebruikt er hier nog iemand OC btw? (open canvas)

Cederzo

Legacy Member
Krijg mezelf dus echt niet terug aan 't tekenen hé, tis zo frustrerend

Kweet wat ge bedoelt, het is zoiets als "writer's block", veelgekend probleem in de art community :(

Ik heb wel OC, maar nog geen wacom, dus kgebruik het voorlopig alleen om simpele dingen mee in te kleuren ( fijn programma btw )

Cederzo

Legacy Member
In de regels staat er niet echt iets van maar toch voor de zekerheid :
> Opgelet : artistic nudity <









randomsketch.jpg


:O nog 1 :

random3.jpg

crap...these turned out rather large :/

Cederzo

Legacy Member
Ik heb gisteren 1 v mijn eerste fotorenders ooit teruggevonden (2002) en ik dacht deze thread in leven te houden dus zet ik ze hier ff :

real-life-4.jpg


Ook : charactersketches voor wat nu een twijfelachtig project is geworden :
taurenchars2.jpg


druidbullwip2.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan