Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Da Turtle zei:GirlIIIb vind ik nog mooi, maar 't is meer een jongen vind ik. De mond en neus is ook nie zo goed gelukt, beetje te klein denk ik. De ogen en het haar zijn wel mooi.


:http://img151.echo.cx/img151/4236/cartoonkanker1cb.jpgIcefoxXx zei:die is echt schoon man
Oe doen gulder da? Ik kan dus echt nie tekenen é :doh:
go_ndw zei:Hebben jullie ook vaak dat je aan iets begint waarvan je zelf nog niet weet van wat het worden gaat

Gamer 01 zei:kheb ook nog een ne cartoon gemaakt uit verveling:http://img151.echo.cx/img151/4236/cartoonkanker1cb.jpg
hahahaha, k'heb er zo thuis ook pokkeveel liggen van járen geleden... k'gon ze es inscannenOriginally Posted by Gamer 01
kheb ook nog een ne cartoon gemaakt uit verveling :http://img151.echo.cx/img151/4236/cartoonkanker1cb.jpg
