Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wouter_dc zei:Hoe omgezet naar z-w? Met wat contrast?
Maak eens een paar screens van je curves-aanpassingslaag (ik hoop dat je met adjustmentslayers werkt)
Manueel scherpstellen? Met voorflitsen scherpstellen en flits afzetten? Waarom toch flitsen, waaaarom :'(
Is het met statief? Ik vermoed van niet (+welke iso?)

Xo0 zei:Der zijn echt weinig redenen waar je echt een flitser zou moeten gebruiken..
Flits neemt ALLE sfeer weg van een foto..
Xo0 zei:Flits neemt ALLE sfeer weg van een foto..
Xo0 zei:Toon mij dan eens een foto waar er geflitst is met sfeer?
Ik wil flitsen totaal niet afkraken maar ik probeer dat zo veel mogelijk te vermijden..
Voor portetten kan het soms handig zijn, ook in de studio.
Maar voor de rest maak je er alleen maar snapshots mee..
Nu ja, dat is mijn mening en mijn persoonlijk smaak misschien ook.
EDIT : typo