Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Ik heb het al gezegd denk ik. De omgeving was donker en ik kreeg geen scherpstelling zonder dat hij flits gebruikte, vreemd genoeg.

sized_CRW_6448.jpg

wouter_dc

Legacy Member
Woeps vergeten :unsure: Wat ik wou vragen; hoe hebt ge ze precies bewerkt (eerste foto)

Gromme

Legacy Member
Ik ga zodra ik kan, de screens online zetten met de curves en instellingen ervoor.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ligt het aan mij of is die foto een heeeel klein beetje scheef?

wouter_dc

Legacy Member
Foto helt een klein beetje naar rechts (na meten)

Maar uw lijnen convergeren ook, ge moet perspectief beetje rechttrekken (niet dat het dan een betere foto wordt though)

Floyd

Legacy Member
Maar, Gromme, waarom heb je geflitst?
Post-traumatische stressaandoening? Heimwee naar lang vervlogen tijden van veel licht? Waarom, in de naam Gods, waarom?!

Gromme

Legacy Member
Genoet met dat geflits-gedoe, het antwoord is al gegeven ondertussen.

Mr.Pee

Legacy Member
Komop mannen, niet te flauw doen. Wat opbouwende kritiek zou hem véél beter helpen! Heb je er nog meer van die dag gromme? Geen schrik krijgen om iets te laten zien hé, aangezien de vooruitgang duidelijk te volgen is! (soms zitten er wel van die uitschieters tussen maar dat is geen ramp, dat heeft iedereen wel...)

Mr.Pee

Legacy Member
Inderdaad een héél mooi fotoke! Lekker scherp over de hele foto zo te zien, mooie kleuren, compo is goed... Heb je er nog?

Gromme

Legacy Member
Dat zijn de twee hoogtepunten uit de reeks, voor de rest allemaal een heel pak minder. Heb daarvoor twee dagen uitgetrokken om eigenlijk tot twee relatief goede foto's te komen in mijn opzicht. Maar al bij al zijn het die dagen wel waard.

Zal nog eens zien maar ben niet zeker of er nog iets bij is dat jullie kan overtuigen.

Floyd

Legacy Member
Forceer je niet. Beter twee goeie foto's dan twee goeie foto's en een minder goeie foto. :)

-fusi0n-

Legacy Member
Haa de Neil :D

ik heb me u in de klas gezeten 2 jaar geleden (Vincent, die playboy) in GO1

kzie da ge u roeping hebt gevonden, zitte soms wel schoon portretjes tussen
alsek is wa pics nodig heb voor ne website wetek u te vinden ;)

Gromme

Legacy Member
-fusi0n- zei:
Haa de Neil :D

ik heb me u in de klas gezeten 2 jaar geleden (Vincent, die playboy) in GO1

kzie da ge u roeping hebt gevonden, zitte soms wel schoon portretjes tussen
alsek is wa pics nodig heb voor ne website wetek u te vinden ;)

Je komt elkaar op de raarste plaatsen tegen hé.
Vertel eens, hoe gaat het op school?

Antwoord mag in pm :-)

Gromme

Legacy Member
Ik wou het eerst voor de battle gebruiken maar achteraf gezien denk ik dat ik iets anders daar voor kan gebruiken.

Heb hier trouwens een paar honderd lege blikjes red bull die ik wil gebruiken tijdens mijn eerste photoshoot met een model. :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan