Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom stelde gij dan 200 en 400 voor? Ge brengt dieje jongen in de warMr.Pee zei:Ge flitst dus da is nie nodig, hogere iso is in feite gewoon een lichtgevoeligere film.

Gromme zei:Ik vraag me eigenlijk af... wel effect heeft het verhogen van de iso nog buiten 'lichter' maken.
Want zoals jij zegt... Iso hoger maar ik maak gebruik van de flits dus eigenlijk zou mijn Iso niet hoger moeten of is dat voor bvb. meer 'sfeer' te verkrijgen?

voor de rest vind ik dat je al veel verbetert bent tegenover je beginperiode. Dien fto met da gebouw dat reflecteert...daar heb ik mijn bedenkingen over: de orginele was bijna goed en dan begon je te photoshoppen en heel die foto werd verkloot door de onscherpheid v/d fto. Voor de rest (ja ik zei het al) BIG IMPROVEMENTS!
zo leer ik nog eens wat bij door alles te moeten opzoeken...dresse zei:Hoe hoger uw iso hoe minder hard ge moet gaan flitsen... En aangezien een flits een echte sfeerkiller kan zijn kan ik daar wel inkomen...
Mr.Pee zei:Bwa dat flitsen valt wel mee hoor, ge moet natuurlijk wel kunnen flitsen! Bouncen bvb... Het hoeft niet persée ne sfeerkiller te zijn. Beter gebruik maken van flits én het aanwezige licht.


merle zei:Kan da zijn dat als ge met een externe flash werkt en deze op auto zet dat je dan de iso waarde niet kan veranderen en deze sowieso op iso100 staat?