Floyd
Legacy Member
Hmm.. Ik dacht net het omgekeerde. De lichtmeter in je camera gaat de scene te licht inschatten door al dat wit van de sneeuw en gaat uw foto eigenlijk onderbelichten. Compenseren doe je dan door te overbelichten...Mr.Pee zei:Opletten trouwens, sneeuw kan je (dacht ik toch?) best altijd twee stoppen onderbelichten, dan blijf je je detail behouden... En voor de lucht; photoshop is your friend!
Dacht ik toch

)

