Gromme
Legacy Member
wouter_dc zei:Kheb ze op facebook gezien. (een aantal toch)
Schuin perspectief is niet echt het juiste woord. Je hebt gewoon je camera schuin gehouden, om een schuine compositie te verkrijgen. Ik vind er over het algemeen te weinig sfeer inzitten(qua licht en poses)
Ik kan je er in ieder geval in volgen dat er te weinig sfeer qua licht inzit. En ja,schuine compositie.
f2.8
1/20sec
ISO 1600
Witbalans : Automatisch
Keuzeprogramma: TV
...waren over't algemeen de instellingen.
Ook eerste keer dat ik met een externe flits heb gewerkt.
(qua licht en poses)
