Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
criticism-784297.jpg



Troost je, Gromme :p

Het goede aan kritiek is dat (als je er open voor staat) het je kan helpen in je leven, op alle vlakken :)

Gromme

Legacy Member
1
sized_Bass.jpg

2
sized_CrowdControl.jpg

3
sized_Gitaristzingt.jpg

4
sized_Laughing.jpg

5
sized_Zangerbw.jpg

6
sized_gitarist2bw.jpg

7
sized_gitarist2.jpg

8
sized_gitarist.jpg

9
sized_throwdown.jpg


Het was in ieder geval niet makkelijk. Een kleine ruimte met heel wat mensen, die dan nog eens tijdens de throwdowns alle aan't geven waren. Ik vond wel heel leuk. Ik heb hier nog heel wat te leren maar dit lijkt me leuk om verder te zetten.

Kritiek is welkom.

Floyd

Legacy Member
Zet nummerkes bij uw foto's Gromme, dat maakt het mensen makkelijker specifieke commentaar te geven. Ik ben gewoon te lui nu om zelf een oplossing te zoeken dus ik wacht op u. :p

Gromme

Legacy Member
Floyd zei:
Zet nummerkes bij uw foto's Gromme, dat maakt het mensen makkelijker specifieke commentaar te geven. Ik ben gewoon te lui nu om zelf een oplossing te zoeken dus ik wacht op u. :p

Genummerd.

Mr.Pee

Legacy Member
uwe 5de steekt er dik bovenuit kerel! Der zit precies wel veel sfeer in die foto. Over de rest, bvb 1, 4 en 8 heb je teveel lege ruimte boven je foto's, en bij 3 is de compositie ook niet zo super. Maar ik vind het eigelijk al érg goed voor een eerste keer, met zo'n slechte condities! Fijn trouwens dat je het zelf ook leuk vond, dat helpt natuurlijk ook! Doe zo voort!

DieselPower

Legacy Member
Ik stoor mij enorm aan de ruis :(
#2 spreekt mij enorm aan, hoewel het iets meer nice zou zijn moest ge ze beter in de mike zien screamen :)

Gromme

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ik stoor mij enorm aan de ruis :(
#2 spreekt mij enorm aan, hoewel het iets meer nice zou zijn moest ge ze beter in de mike zien screamen :)

Mja, de ruis. Bij sommige foto's zeer toepasselijk maar in het algemeen niet weg te denken mede door de omstandigheden en misschien de niet ten zeerst geschikte lens voor dit soort fotografie?

Gromme

Legacy Member
1.
sized_Laughinghorns.jpg


2.
sized_Bass-1.jpg


3.
sized_Laughing-1.jpg


4.
sized_gitarist2bw-1.jpg


5.
sized_gitarist-1.jpg


Mr. Pee, heb de foto's wat aangepast inzake het te veel aan ruimte bovenaan meestal.

De edit knop is weg van mijn vorige post dus post ik de ge-editte foto's in een nieuw bericht. Sorry

Floyd

Legacy Member
Nummer 2 van deze laatste foto's is toch een topper! Echt heel, heel goed.

Van de eerste foto's vind ik nummer 5 inderdaad ook zeer geslaagd.
Over 6 en 7: ik vind het zo not done om eenzelfde foto's in twee nabewerkingen te tonen. Jij moet kiezen welke je als fotograaf naar buiten wil brengen, de keuze is niet aan de kijker.

Gromme

Legacy Member
Floyd zei:
Nummer 2 van deze laatste foto's is toch een topper! Echt heel, heel goed.

Van de eerste foto's vind ik nummer 5 inderdaad ook zeer geslaagd.
Over 6 en 7: ik vind het zo not done om eenzelfde foto's in twee nabewerkingen te tonen. Jij moet kiezen welke je als fotograaf naar buiten wil brengen, de keuze is niet aan de kijker.

Dat hebben we dan ook weer geleerd. Je hebt gelijk. Nooit echt rekening mee gehouden.

Gromme

Legacy Member
Wat oudere foto's :
De meeste kennen jullie vast al.

1.
sized_Speeltuinstad1351.jpg


2.
sized_IMG_3412.jpg


3.
sized_IMG_3414.jpg


4.
Gollum.jpg


5.
sized_CRW_3054.jpg


De meeste kenden jullie vast al.

Babs

Legacy Member
Bij u is het vaak dat ge delen van de foto wegsnijdt die er eigenlijk nog zouden moeten zijn. Kheb het al veel opgemerkt dat er vanonder deeltjes ontbreken terwijl ge bovenaan de foto nog massa's plaats teveel hebt.

Ma net gelijk mij zijt ge nog groeiende, maar ge experimenteert veel, dus da kunnen we alleen maar toejuichen :)

Gromme

Legacy Member
sized_HauntedHouse023.jpg


Eén van de foto's die we gisteren hebben genomen bij het bezoeken van verlaten plaatsen.

Meer volgen er later op de dag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan