V!$u4L
Legacy Member
Ah lol. Het moet er toch ferm naar de bubblegum rieken...Gromme zei:Waren ook RB blikjes in de vorige en ja, het resultaat is een pak minder dan het idee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah lol. Het moet er toch ferm naar de bubblegum rieken...Gromme zei:Waren ook RB blikjes in de vorige en ja, het resultaat is een pak minder dan het idee.
V!$u4L zei:Ah lol. Het moet er toch ferm naar de bubblegum rieken...
wouter_dc zei:Wel als je met iso800 zit.
Is dit bewust zelf gekozen? Of AUTO?
<- yes, kill me.Gromme zei:Des te langer de sluitertijd des te lichter de foto's werden zeker met het feit dat die blikjes voor een raam staan.L
Nja, statief moet je ook nog willen gebruiken he. Werk persoonlijk nog liever op iso3200 dan m'n statief te moeten afstoffen en gebruikenHij hoeft daarom zelfs geen overschot te hebben, statief anyone? Mja, hij zal er wel een uitleg voor hebben zeker? Ik wacht alvast af

Joeri G. zei:Je moet de iso ook mee verlagen he! Lagere Iso met aangepaste tijd zal normaal zelfs mooiere kleuren, contrast en DR geven.
IK LEER WEER WAT BIJ.
Nja, statief moet je ook nog willen gebruiken he. Werk persoonlijk nog liever op iso3200 dan m'n statief te moeten afstoffen en gebruiken
PERSOONLIJK WERK IK GRAAG MET EN ZONDER STATIEF, HANGT GEWOON ER EEN BEETJE VANAF.
AnewSpider zei:Deze vind ik ook minder..
Ivm statief, die gebruik ik liever nie alsek ergens naartoe ga, kheb die ooit gekregen van m'n pa, maar die weegt zo'n 5kg ofzodusja eens uitkijken voor een goedkope manfrotto 2dehands ofzo... We zullen wel zien.