Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gromme zei:
Gromme zei:Mja, voor mij waren het leuke shots en dacht dat ze interessant waren om te delen. Meer als in Action-shots (twee fotografen).
Ik ben ook niet de meeste zelfzekere persoon, Floyd, en ik denk dat dat zich zo ook uit.
Al voel ik me wel vrij bij het nemen van foto's.
Ik vind ze persoonlijk wel leuk, enkel vindik die macro slecht... het is willen maar niet kunnen. Krijg nooit detail in die kleine beestjes.
En de eerste, ja er was geen herder in de buurt, maar ik vond het leuk om hem er zo te zien staan kijken naar die emoe's (of wat dan ook) en dat eigenlijk ook zo in de foto weer te geven alsof je meekijkt.
hahaahaha :')
