Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
1.
sized_Andyinactie.jpg


2.
sized_Kevininactie.jpg


3.
sized_TheFly.jpg


4.
sized_Theroadto.jpg

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fotos van iemand anders die foto's trekt, really?
Laatste twee zijn wel ok i guess, kweni kben nogal in schock van de eerste twee

wouter_dc

Legacy Member
Gromme zei:

Agree with Emma.

1. Beginnende kaalheid, symbool voor de aftakeling van uw foto's? Moest die gast nu een oude herder zijn, en daar tussen zen schapen staat + jij een heel ander standpunt, ja misschien dan wel
2. Man in een grasveld, leuk. Niet dus, niks te zien, niks spanning, slechte foto
3. Poging tot macro (zonder macrolens) = 100% failure. Stoorelement linksonder + rechts naast het beest. De hele rechtse helft van de foto heeft niets te zeggen, biedt geen meerwaarde.
4. Ik kan m'n draai niet vinden in die foto. Ik weet niet naar waar te kijken (wrs door het feit dat er niet echt iets te zien is buiten die voetstappen)

DieselPower

Legacy Member
Weinig interessante foto's imo. De 2de en 3de zijn precies overbewerkt. Ik volg Wouter z'n mening over die laatste foto. Wat is de bedoeling eigenlijk van de eerste 2 foto's? Wat wilt ge tonen?

Gromme

Legacy Member
Die eerste twee zijn eigenlijk eerder zo ... heum hoe noem je dat... kan er juist niet opkomen natuurlijk.

LeSec

Legacy Member
Pointless shots.

Sorry maar kmoet me aansluiten bij de rest, er zit gewoon geen verhaal achter je foto's. Je neemt ze precies gewoon random en nadien bekijk je ze en denk je "hé die ziet er precies nog goed uit".

Neem gewoon zorgvuldig de tijd om je compositie uit te denken en alsje aan nabewerking doet doe het dan ook zorgvuldig en vergeet geen details.

Compositie is bij praktisch alles het belangrijkste element, zorg eerst dat dat goed zit voor je begint aan nabewerking en andere dingen. Gewoon genoeg foto's blijven nemen en eerst nadenken over wat je juist wil vertellen met je foto...

Floyd

Legacy Member
Het bovenste van 1 is nice. Crop die man er gewoon volledig af.
2: Emma seconded
3: Okékes. Nogal hard wel. Het stuk rechts staat er een beetje niets te doen.
4: De beste uit deze reeks imo; kan wel wat 'witruimte' gebruiken. Daarbuiten wel een goeie compositie. Je hebt dat beeld goed opgemerkt, het is een foto zoals ik er nog maar zelden heb gezien.

btw Gromme, heb ik dat nu niet al vaker gezien? Je gaat je nogal snel 'excuseren' voor foto's die negatief beoordeeld worden. Ofwel toon je ze niet ofwel toon je ze met overtuiging hé. Het kan nog steeds dat je foto's die slecht ontvangen worden goed vindt (gebeurt mij ook regelmatig), maar verdedig ze dan ook. Als je door de commentaren inziet dat ze inderdaad slecht zijn, zeg dat dan ook gewoon.
Am I right?

Gromme

Legacy Member
Mja, voor mij waren het leuke shots en dacht dat ze interessant waren om te delen. Meer als in Action-shots (twee fotografen).

Ik ben ook niet de meeste zelfzekere persoon, Floyd, en ik denk dat dat zich zo ook uit.
Al voel ik me wel vrij bij het nemen van foto's.

Ik vind ze persoonlijk wel leuk, enkel vindik die macro slecht... het is willen maar niet kunnen. Krijg nooit detail in die kleine beestjes.

En de eerste, ja er was geen herder in de buurt, maar ik vond het leuk om hem er zo te zien staan kijken naar die emoe's (of wat dan ook) en dat eigenlijk ook zo in de foto weer te geven alsof je meekijkt.

wouter_dc

Legacy Member
Gromme zei:
Mja, voor mij waren het leuke shots en dacht dat ze interessant waren om te delen. Meer als in Action-shots (twee fotografen).

Ik ben ook niet de meeste zelfzekere persoon, Floyd, en ik denk dat dat zich zo ook uit.
Al voel ik me wel vrij bij het nemen van foto's.

Ik vind ze persoonlijk wel leuk, enkel vindik die macro slecht... het is willen maar niet kunnen. Krijg nooit detail in die kleine beestjes.

En de eerste, ja er was geen herder in de buurt, maar ik vond het leuk om hem er zo te zien staan kijken naar die emoe's (of wat dan ook) en dat eigenlijk ook zo in de foto weer te geven alsof je meekijkt.

emoe's :rofl: hahaahaha :')

Nee, ksnap ni als je weet (wist je het voordien al?) dat het een slechte foto is (over die "macro"), waarom je hem dan toont. Of zie je het pas in omdat wij het zeggen?

*kuch*macrolens*kuch*

Gromme

Legacy Member
Ik ging er vanaruit dat het redelijke foto's waren alé toch niet zo slecht als jullie commentaren... Bij de macro, mja...

Spectre

Legacy Member
haha emoe's :p
Uw laatste foto heeft wel iets maar de drie erboven zijn zeker niet goed

Chibiboy

Legacy Member
You really like yourself dontcha?

Mja, zijn gewoon foto's van uzelf tegen een muur, bikke overposed nogal zo.

Flipkikker

Legacy Member
Die laatste foto vind ik beter dan je eerste, waarschijnlijk door die slagschaduw bij die eerste, die meer opvalt...


Enkel spijtig dat je rechts een stuk van je schouder kwijt bent, had het mss iets beter gemaakt :)

@Chibiboy: "overposed", tis niet zen bedoeling dat hij daar chill aant passeren is hé :p

Chibiboy

Legacy Member
@Flipkikker: Tuurlijk, tuurlijk, maar uiteindelijk is het gewoon hij in z'n naakte zelve tegen een groene muur, en hij ... kijkt gewoon. Niet interessant. 't Is trouwens een blik van: "De wanhoop is nabij" :). Aight.

Gromme

Legacy Member
Wtf : De wanhoop is nabij?

Een zelfportret is naar eigen interpretatie en die is voor iedereen anders vatbaar maar ik kon ook gewoon een snapshot nemen. Maar goed;..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan