Xo0
Legacy Member
tomhuveners zei:je lijkt op iemand bekends, maar ik weet niet wie![]()
Yves Leterme?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tomhuveners zei:je lijkt op iemand bekends, maar ik weet niet wie![]()
Chibiboy zei:overposed

Gromme zei:Een zelfportret is naar eigen interpretatie
Gerdt zei:waarom heb je die foto's gemaakt en op dit forum gezet?
@ hen die mij een poser noemen -> lijken me niet echt te kunnen <- nuff said.

Gromme zei:Tja, ik heb enkel mezelf als model, kan moeilijk een zelfportret maken met iemand anders in beeld hé.
TiB0 zei:. Als andere mensen op dit forum enkel HDR foto's maken van landschappen met een indrukwekkend wolkendek en hier en daar wat architectuur
ad:TiB0 zei:@ Flipkikker: dikke second.
Ik vind eigenlijk ook dat hij gewoon foto's mag trekken van wat hij wilt. Als andere mensen op dit forum enkel HDR foto's maken van landschappen met een indrukwekkend wolkendek en hier en daar wat architectuur wordt daar niet zo hard over gezeverd als jullie doen over die paar zelfportretjes van Gromme...
Ja, het is vrij ongeinspireerd, maar ik vind dat hij buiten dat van erg gevarieerde onderwerpen foto's maakt, dus dat is wel het laatste dat je hem kan verwijten.
(Zeker in vergelijking met enkele anderen op dit forum...)
wouter_dc zei:

SweetEmmaRose zei:De tshirtloosheid stoort wel wa.