Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
LunchBox zei:
ik was op zoek naar een manier om hetzelfde op een ietwat normale manier te zeggen, en aangezien jij dat prima verwoord hebt - hoef ik enkel nog te quoten. (het gaat zelfs verder dan storen, want zeg eens eerlijk - waarom mochten die andere vijf borstharen niet mee op de prent?)

Yw :hug:



Goh waarom stoort da? Ten eerste, gebt ni echt een bepaald aantrekkelijke kas. (no offence, ge zijt ni lelijk of dik ofzo, maar tis nu ook ni echt iets dak wil zien op ne foto)
Niet alles moet aantrekkelijk zijn natuurlijk, maar een doel heeft het ook al niet. Het zegt meer zo iets over u van 'ik vind meneige wel mooi enzo, en ik ga mn tshirt uitdoen en ff tege deze groene muur staan en fotos trekke', waar in principe ni zoooveel ergs aan is, maar gebt het wel al genoeg gedaan nu. Of ge kunt da voor uweigen doen, maar daarom moet ge het nog ni op een forum plaatsen en kritiek op krijgen.
Foto's moeten geen nut hebben, maar toch liefst iets van doel of inspiratie of iets waar ge over kunt nadenken etc, hier is da helemaal het geval ni.
Nuja, kweni, kzen ni zo goe in duidelijk commentaar geven (denk ik zelf :unsure: ), but I tried :p

Xo0

Legacy Member
Met wat puzzelen snap ik u wel Emma.. En wat ge zegt is al een paar keer herhaald, maar het klopt.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik geef niet gauw commentaar op andere mensen (behalve als ze er echt om vragen - tecktonicers of zo), maar ik denk dat Emma beleefd probeert te zeggen (voor haar doen: zelfs héééél beleefd) dat uw ijdelheid zo langzaamaan storend begint te worden. Wouter heeft hier ook al eens een foto van zichzelf in blote borstkas gepost, maar die foto die had een zekere diepgang (ja ok, foute woordkeuze -_-). Er is een groene muur en een persoon, en geen één van die twee straalt iets uit wat enige emotie bij mij oproept. Er moet wel iéts zijn he, en niet enkel iemand die graag halfnaakt voor iedereen op internet gaat (ga dan helemaal naakt en ga onder Rubens geheim staan op de Groenplaats of zo, dát zou meerwaarde hebben). Ook geklede mensen kunnen kunst uitstralen hoor. :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Nee hij vroeg wa ik bedoelde dus ik heb mijn uitleg wa uitgebreid :p

DieselPower

Legacy Member
Anyway: slecht belicht en ruis in de donkere delen + die aaneen geplakte fotos kloppen absoluut ni. Volgens mij ligt de scherpte ook ni helemaal juist maar op zo'n kleine afbeeldingen valt da ni zoo goe uit te maken. Leg de focus maar op uw ogen en probeer uw gezicht wat uit te belichten.

En post de exif van uw fotos eens.

Gromme

Legacy Member
Eerst en vooral. Mensen maken hier een drama rond een blote borstkas...Jezus, maar ik zie net iets meer dan mijn schouders. En dan het feit dat ik zou moeten denken om een t-shirt aan te trekken speciaal voor die foto wat dan ook geen waarde zou toevoegen.....

Ten tweede, ik heb geen groot ego van mezelf en daarom zeg ik nogmaals dat enkel mensen die mij niet kennen makkelijk zoiets kunnen zeggen.

Die tweede foto met mezelf twee keer erop (oe ja, twee keer) is gewoon eens een experimentje.

En ik ben nog altijd gewoon aan't aanvoelen welke soort fotografie me het meeste aanspreekt daarom dat ik ook er zo'n wijde variatie op na hou.

In de laatste twee pagina's zijn er zeker & vast posten die ik eigenlijk zou moeten reporten, die uiteindelijk geen toegevoegde waarde hebben en zelfs niets met het geheel te maken hebben.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gromme zei:
Eerst en vooral. Mensen maken hier een drama rond een blote borstkas...Jezus, maar ik zie net iets meer dan mijn schouders. En dan het feit dat ik zou moeten denken om een t-shirt aan te trekken speciaal voor die foto wat dan ook geen waarde zou toevoegen.....

Ten tweede, ik heb geen groot ego van mezelf en daarom zeg ik nogmaals dat enkel mensen die mij niet kennen makkelijk zoiets kunnen zeggen.

Die tweede foto met mezelf twee keer erop (oe ja, twee keer) is gewoon eens een experimentje.

En ik ben nog altijd gewoon aan't aanvoelen welke soort fotografie me het meeste aanspreekt daarom dat ik ook er zo'n wijde variatie op na hou.

In de laatste twee pagina's zijn er zeker & vast posten die ik eigenlijk zou moeten reporten, die uiteindelijk geen toegevoegde waarde hebben en zelfs niets met het geheel te maken hebben.


Tis wel al de zoveelste keer dat mensen u hebbe proberen helpen maar da ge ni luistert of toch maar uw eigenlijk goesting doet.

Die tshirt is ni afkeer, gewoon voorkeur. Het had ietske beter geweest met tshirt, ja soms moet ge moeite doen, tshirt aantrekke is ni teveel gevraagd denkk.

Tis duidelijk da ge uwe weg nog wa zoekt, en da weet iedereen hier ook, overt algemeen zijde goe bezig ze. Gebt toch al vrij veel positieve commentaar gehad ook ze.

Over da ego, wij zeggen ni hoe ge zijt, wij zeggen da het zo is da ge overkomt. Als ge zoveel foto's van uweigen post dan geeft ge idd den indruk da ge narcistisch ingesteld zijt. Maar om direct een link te leggen van foto naar persoonlijkheid, das vergezocht en da weet ge zelf ook.

Chibiboy

Legacy Member
Contrast voegt altijd waarde toe, als je een T-shirt zou dragen die wat uitspringt tegenover dat groen, ook iets fels of iets heel donkers, dan voegt dat natuurlijk iets toe. De kleur van een borstkas is mij iets te braaf tegenover zo'n fel kleur. Het effect is ook maar... vreemd, dat naakte. & Drop the shadow.

Bedoel dat niet slecht, maar iedereen kan even tegen een mooigekleurde muur gaan staan en een foto trekken. Voeg er iets aan toe, maak ze origineler.

PS. No need to react so heavily on every little thing that's said here. Leer uit wat er gezegd wordt.

En als ik zeg 'You really like yourself', dan is dat inderdaad omdat ik al (te) veel foto's heb gezien van uzelf. Onderwerp verveelt nu wel stilaan. Zeker in zo'n simpele context.

And so forth

Xo0

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Tis wel al de zoveelste keer dat mensen u hebbe proberen helpen maar da ge ni luistert of toch maar uw eigenlijk goesting doet.

Het is al zoveel gezegd, maar het is echt zo Gromme.. Je doet echt NIETS met de tips.. Waarom vraag je dan überhaupt om tips/kritiek?

Omni^

Legacy Member
ik denk dat het hier meer het probleem is met de muur
als da nu een vuur rode muur was had het een ''sex/prostitutie/porno'' look wat ik dan ook veel mooier zou vinden dan het vreemde felle groen.. als het nu tegen een ruwe bakstenen muur was, was het ook veel beter geweest omdat het contrast van een ruwe muur en een kwetsbaar lichaam zeer groot is..

Blote borstkas/schouders storen me niet, maakt ook helemaal niets uit vind ik :)

tkomt gewoon door de groene muur :) geeft ook een apart effect op mensen ( bv. jaloezie, dus wie weet is iedereen jaloers op u :D ) Dus eigenlijk is het miss toch niet zo een slecht idee om de mensen jaloers te maken door een groene muur in te schakelen :)

Mr.Pee

Legacy Member
shiiiiiiiiiiiiiit, ik had hier een hele tekst getypt en toen bleek mijn internet niet te werken, alles weg...

Wie weet doe ik het nog wel eens over...

SyRuS.be

Legacy Member
Gromme zei:
En dan het feit dat ik zou moeten denken om een t-shirt aan te trekken speciaal voor die foto wat dan ook geen waarde zou toevoegen...

Groot gelijk!

Straks moeten we nog kleren beginnen aandoen om op straat te komen ook! :rofl:

V!$u4L

Legacy Member
Omni^ zei:
ik denk dat het hier meer het probleem is met de muur
als da nu een vuur rode muur was had het een ''sex/prostitutie/porno'' look wat ik dan ook veel mooier zou vinden dan het vreemde felle groen.. als het nu tegen een ruwe bakstenen muur was, was het ook veel beter geweest omdat het contrast van een ruwe muur en een kwetsbaar lichaam zeer groot is..

Blote borstkas/schouders storen me niet, maakt ook helemaal niets uit vind ik :)

tkomt gewoon door de groene muur :) geeft ook een apart effect op mensen ( bv. jaloezie, dus wie weet is iedereen jaloers op u :D ) Dus eigenlijk is het miss toch niet zo een slecht idee om de mensen jaloers te maken door een groene muur in te schakelen :)
Mooi, maar ik denk dat je er meer hebt achter zitten zoeken dan oorspronkelijk bedoeld was. ;)

Zelfportretten zijn onvermijdelijk bij gebrek aan modellen en het is een goede uitgangspunt voor studie, maar zo'n overdaad heb ik ook al bij een andere kerel gezien op onze school, van wie niemand denkt dat ie niet een navelstaarder is. En met fotografie werkt dat vaak averechts...

Gerdt

Legacy Member
Gromme zei:
@ Gerdt, sinds wanneer moet je hier een volledige motivatie geven bij het plaatsen van een foto? Vele posten hier foto's zonder enige vorm van motivatie.

Ik zeg niet dat het moet hoor, ik vraag er gewoon naar. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan