Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
^2, sleurt die ook maar eens door photoshop, kvind em precies iets te zacht

wouter_dc

Legacy Member
Als ge het ni apprecieert haal ik em er wel af :)
imo is ie zo wel beter

sizeduil0051tb9.jpg

Gromme

Legacy Member
Heb op de vorige pagina hem iets aangepast.

Ik heb echt iets met te veel ruimte te laten bovenaan... moet daar toch eens dringend op gaan letten.

Matt.

Legacy Member
Nice Gromme! Ge bent echt veel verbeterd! Eindje niet meer gevolgd hier maar die voeten in het zand vind ik echt een goeie!
Die uil is ook wel nice. :)

DieselPower

Legacy Member
Kvind die van wouter toch net iets beter, ook omdat die storende fluogroene plekken weg zijn...

Gromme

Legacy Member
Ik ga dra beginnen aan mijn eerste fotoreeks. Het zal een reeks worden met modellen en zal me voornamelijk veel ervaring bij brengen.

Gromme

Legacy Member
Weet iemand waar ik een polaroid toestel kan kopen?

Ik heb trouwens een probleem met mijn toestel.

Soms als ik een foto neem dan geeft die zo een flauwe klik. En dan zie ik zo op het bovenste schermpj 0000 en iets van Error. En dan moet ik mijn fototoestel af & weer aanzetten.

Joeri

Legacy Member
Gromme zei:
Weet iemand waar ik een polaroid toestel kan kopen?

Ik heb trouwens een probleem met mijn toestel.

Soms als ik een foto neem dan geeft die zo een flauwe klik. En dan zie ik zo op het bovenste schermpj 0000 en iets van Error. En dan moet ik mijn fototoestel af & weer aanzetten.

Polaroid geen idee.

Weet je exact welke code je krijgt?
Err## is het normaal, waarvan de 2 getallen aangeven waar het probleem zou moeten zitten. Heb je het met elke lens of maar met 1 bepaalde?
Meteen wat algemene tips die je al kan uitproberen: andere geheugenkaart, camera een tijd zonder stroom zetten (batterijen eruit, niet enkel de grote maar ook dat klein plat batterijtje), lenscontacten proper maken.

Gromme

Legacy Member
Het is gekomen na het gebruik van een nieuwe lens. Maar ik denk dat ik in de fout ben gegaan door het gebruik van de IS in combinatie met statief. Als ik de fout melding nog eens krijg zal ik de code noteren.

wouter_dc

Legacy Member
Ik zie niet hoe IS & statief uw camera foutmeldingen kan laten geven, maar goed. Aangezien IS enkel uw trillingen gaat proberen weg te werken. Als je dan op statief zit, zijn er geen trillingen, maar werkt ie ze wel weg en krijg je onscherpe fotos.

Gromme

Legacy Member
Oh, omdat er uitdrukkelijk in de bijsluiter staat dat je dat niet in combinatie mag gebruiken dacht ik dat het eventueel gevolgen zou kunnen hebben als je het wel deed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan