Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
sized_Footprint.jpg


sized_Strandhuisb-w2.jpg


Ik lees jullie tips en moet er inderdaad meer rekening mee houden. En ik probeer dit ook. Spijtig dat jullie de twee laatste foto's niet goed vinden en ja, ondertussen heb ik al opgemerkt dat de zelfportretten in de huidige weergave niet meer met open armen worden aanvaard.

Floyd

Legacy Member
De kleurversie van die strandhokjes die ik op je deviantart zag vind ik véél beter. Zwart-wit brengt geen enkele meerwaarde. Je mist (o.a. daardoor) ook veel detail in de donkere partijen.

Gromme

Legacy Member
Floyd zei:
De kleurversie van die strandhokjes die ik op je deviantart zag vind ik véél beter. Zwart-wit brengt geen enkele meerwaarde. Je mist (o.a. daardoor) ook veel detail in de donkere partijen.

Oej, ja, zie net ook dat ik twee verschillende versies erop heb gezet.

LeSec

Legacy Member
Toon de strandhokjes in kleur eens want qua compositie vind ik die erg knap.
Eens zien hoe de kleuren zijn, en hoe het eruit ziet in de schaduw want door Z/W ziede daar atm niets meer!

Bij de eerste foto vind ik de kleur en de textuur van het zand zeer goed, die voeten tjah, niet echt mijn ding, maar das erg persoonlijk natuurlijk.

Veel beter dan je laatste foto's toch al IMO. In deze aard verder doen!

LeSec

Legacy Member
Veel mooier in kleur!
Thad nog leuker geweest moest er minder schaduw geweest zijn.

vincentvc

Legacy Member
moest em van da tweede kabinnetje begonnen zijn vonnek em echt goe.
nu verpest die schaduw van het eerste kabinnetje het een beetje en staat er ook nie helemaal op. nice horizon, lekker recht. :)

Chibiboy

Legacy Member
Zelfde als Viniman, anders is't best een sfeervol plaatje. Ik zou zelfs wat meer van rechts en achteruit getrokken hebben, dan zie je ze misschien wat mooier uit elkaar staan. Zo zie je ook meer van de schaduwen en geeft dat een indrukwekkender effect :). Hoe die schaduwen dan over heel dat stuk strand zouden liggen.

Gromme

Legacy Member
Chibiboy zei:
Zelfde als Viniman, anders is't best een sfeervol plaatje. Ik zou zelfs wat meer van rechts en achteruit getrokken hebben, dan zie je ze misschien wat mooier uit elkaar staan. Zo zie je ook meer van de schaduwen en geeft dat een indrukwekkender effect :). Hoe die schaduwen dan over heel dat stuk strand zouden liggen.

Idd, op dat moment had ik dat liever ook willen doen maar het was niet mogelijk om nog verder naar achter te staan of naar rechts te gaan.

Mr.Pee

Legacy Member
Kleuren bijtrekken kan natuurlijk ook nog een beetje helpen gromme, 't is nooit slecht om het gewoon eens te proberen!

Btw, laat de moed niet zakken want de progressie is duidelijk te zien!

Gromme

Legacy Member
Mr.Pee zei:
Kleuren bijtrekken kan natuurlijk ook nog een beetje helpen gromme, 't is nooit slecht om het gewoon eens te proberen!

Btw, laat de moed niet zakken want de progressie is duidelijk te zien!

Bedankt, en ik doe wel degelijk mijn best al valt dat misschien niet altijd uit mijn foto's af te leiden.

mATHIEU`

Legacy Member
Bij de strandhuisjes zou ik de horizon wat laten zakken ( 1/3 - 2/3) en eventueel uw lucht iets meer doordrukken in photoshop.
uw foto's gaan er wel op vooruit.

Gromme

Legacy Member
Sorry mensen, ben even afwezig geweest van het wereldwijde web. Maar verwacht binnekort meer.

Groetjes

Gromme

Legacy Member
Ik liep vandaag rond in het park van Brasschaat en daar kwam ik toch deze schoonheid tegen.


sized_Uil00511.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan