Gromme
Legacy Member
Ik lees jullie tips en moet er inderdaad meer rekening mee houden. En ik probeer dit ook. Spijtig dat jullie de twee laatste foto's niet goed vinden en ja, ondertussen heb ik al opgemerkt dat de zelfportretten in de huidige weergave niet meer met open armen worden aanvaard.

