Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Panorama-1.jpg



Eerste exp met panorama.


sized_Rijkevorsel0141_ShiftN.jpg

Matt.

Legacy Member
Beetje scheef en kleur zit ook niet goed. Kleur zou moeten zijn zoals in de tweede foto imo. :)
Blijven proberen. Leuk dat je altijd nieuwe dingen probeert!

Gromme

Legacy Member
Ja, de kleur probeerde ik zoals in het tweede plaatje te krijgen maar telkens werd de bovenste foto, linksboven in de hoek overbelicht (uitgebrand).

Joeri

Legacy Member
Je tweede is inderdaad niet slecht, de compo en kleurtjes kunnen me nog wel bekoren.
Uitgebrande stukken heb je vlug bij panorama's, het deel waar de zon is is sowieso veel lichter dan de rest he.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wa is die link trouwens die in de eerste foto staat?
Mag wel geshopt worde..

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Wa is die link trouwens die in de eerste foto staat?
Mag wel geshopt worde..

waarschijnlijk gewoon van de trialversie van ptgui. Programma'ke om panorama's te maken :)

Gromme

Legacy Member
Het is inderdaad een trialversie op pano's te maken. Heb er al vanuit dat gras weggeshoped.

wouter_dc

Legacy Member
Maak uw pano's dan met Photoshop? Ik weet ook wel dat PTGui beter is, maar goed. Dan moet je ptgui maar kopen :unsure:

Gromme

Legacy Member
Ja, dat klopt maar wou het gewoon eerst eens uitproberen en tonen. Daarom dat het ook een trialversie is, geloof ik.

yvw

Legacy Member
Hoe zit het met je eerste modelshoots? Ben eens benieuwd naar het resultaat :)

Gromme

Legacy Member
Dat is een idee in opbouw dus je zal nog even moeten wachten. Ben nu voornamelijk bezig met de 'modellen' op zich te zoeken & locatie en de precieze uitwerking van de shoot.

Probeer ook aan een visagiste te geraken.

Het onderwerp zal zijn : Tegengestelde.

yvw

Legacy Member
www.modellennet.be is een goeie website om modellen te zoeken. Een visagiste kan ik je alleen maar aanraden. Heb enkele dagen geleden voor de eerste keer samengewerkt met ééntje en de foto's zijn super.

Succes ermee!

syndrom

Legacy Member
de eerst heeft wel iets maar tzou beter zijn imo moesten alle mensen blurry zijn

Gromme

Legacy Member
Nu, je ziet het eigenlijk niet goed spijtig genoeg maar diegene die blurry is... is een reiziger. Kvond het wel leuk dat zij zo on-the-move was.

V!$u4L

Legacy Member
Ze zijn zo gewoon... Er is niets interessants aan de hand. Dit doet me denken aan foto's van eerstejaars die voor de eerste keer een camera vastpakken.

DieselPower

Legacy Member
Ze zijn imo vooral wat onderbelicht, grote delen zijn gewoon te donker...

wouter_dc

Legacy Member
Bij 2 divergeren uw lijnen
Alle overzichtsshots zeggen me niets, zijn al teveel gedaan (hier komt hetgeen wat Visual zegt terug) en zijn ook niet boeiend.
Laatste lijkt me ook maar snel getrokken als die mens daar was

Over algemeen storen gewoon alle mensen op die pics en brengen ze niets bij aan het geheel, behalve misschien een klein beetje bij 1 (imo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan