Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
killgore zei:gohja, je kan gebruikers de mogelijkheid geven hun pagina's te locken. En zoals djeez zei: je kan gebruikers verplichten te registreren (en eventueel ook ze goed te keuren).
wat taalgezaag: het is 'alleszins'
. Enneh: ik stel trouwens ook voor dat we een noindex op het volledige project plaatsen en het redelijk open, maar tegelijk toch gesloten houden? Zodanig dat vooral de mensen die hier op het forum actief zijn er ook iets aan hebben--en mensen die goed genoeg zoeken eveneens
.
dJeez zei:Als de site niet geïndexeerd wordt kan die imho net zo goed niet bestaan. De bedoeling is nooit geweest om enkel de in-crowd hier te plezieren met een intranet, maar wel dat het nederlandstalige publiek ergens terechtkan om (degelijke) informatie in de eigen taal gecentraliseerd en makkelijk consulteerbaar terug te vinden. Of dat opzet slaagt zal afhangen van de content die erop terechtkomt uiteraard, vandaar dat ik eerder negatief sta tegenover een wiki (ik weet niet wat jij ervan vind, maar ik vind die persoonlijk doorgaans nogal rommelig en weinig gestructureerd).
Zet die maar op ten voorlopige titel. Daarna kunnen we de inhoud in principe toch nog recupereren (mits toestemming van de originele auteurs) in een ander opzet.Smoerf zei:ik had wiki opgezet maar djeez zei dat hij dermee bezig was. Indien nodig geef ik admin access aan enkele mensen en configureer ik de boel nog wat.
)llsanderll zei:heb wel gemerkt da het admin gedeelte van ne wiki kut is![]()
. Ik zou dus eerder alleen de mensen met een account op het forum toegang geven. Maar hoe je dat kan tewerkstelligen is maar de vraag natuurlijk. Eén optie is dus om er een noindex op te zetten, waardoor je een groot deel "outsiders" automatisch al weert. Maar aangezien daar niet veel mensen voor te vinden zijn...
- uit de doeken doen wat het oorspronkelijke doel was. Liefst wel na 20u...