Archief - INFO: Brainstorm - FAQ/knowledge base site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavez

Legacy Member
Met die laatste zin ben ik niet helemaal mee :p.
Verder mssn wel een goed idee, liefst deze week nog. Vanavond acht uur ok voor iedereen? :).

dJeez

Legacy Member
Xavez zei:
Met die laatste zin ben ik niet helemaal mee :p.
Tsss, leren ze tegenwoordig geen Nederlands meer op school? :p

Ik heb er dus geen problemen mee dat de invulling van de site in een eerste fase door een select publiek wordt gedaan.

Xavez

Legacy Member
dJeez zei:
Tsss, leren ze tegenwoordig geen Nederlands meer op school? :p

Ik heb er dus geen problemen mee dat de invulling van de site in een eerste fase door een select publiek wordt gedaan.

Vriend, dan heb je het slecht getroffen :p.

dJeez zei:
En wat het toevoegen van content betreft : dat kan initieel perfect afgeschermd worden voor de buitenwereld, en daar zie ik persoonlijk ook geen graten in.
Ergens geen graten in zien betekent dat je dat niet ziet zitten. Toch zeg je dat het in eerste instantie perfect afgeschermd kan worden. Nogal paradoxaal hé :p.

En ik zit niet meer op de schoolbanken tegenwoordig, ik dwaal meer rond door de aula's van de faculteit letteren :hug:.

To business: acht uur op... #9lives.webdesign op Quakenet of waar? =]

Xavez

Legacy Member
Tiens, dat spreekwoord heeft dan toch een betekenisverschuiving ondergaan over de jaren heen =].

Smoerf

Legacy Member
Sheit, ik ben niet zo goed in avondlijke IRC meetings. Maar ik ben zeker geïnteresseerd om de javascript kant van het verhaal op te vullen.

Als er iets moet opgezet worden nu, laat me weten wat en it will be fixed in the blink of an eye ;)

Xiao

Legacy Member
IRC meeting is verplaatst naar donderdag 20u denk ik, er waren gisteren niet genoeg mensen.

Xavez

Legacy Member
Ja, ik bijvoorbeeld, gezien er hier niemand meer reageerde, ik niet onmiddellijk een IRC client beschikbaar had en mijn Photoshop nog aan het renderen was =P.

Anders doen we het op Pibb?

dJeez

Legacy Member
llsanderll zei:
IRC meeting is verplaatst naar donderdag 20u denk ik, er waren gisteren niet genoeg mensen.
Tjah, de beslissing om Drupal te gebruiken is toch unaniem genomen, niet? :p

Xavez

Legacy Member
Ik ben wel te vinden voor Drupal eventueel. Dat is ook nog een doenbaar systeem. Zo lang het maar geen Joomla-crap wordt :).

Xiao

Legacy Member
Joomla was ook al unaniem afgeworpen ^^
Wat is het grote verschil eigenlijk?
Heb enkel joomla getest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan