Archief - INFO: Brainstorm - FAQ/knowledge base site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dJeez

Legacy Member
De VPS wil blijkbaar niet echt mee, ofwel scheelt er iets met mijn Internetverbinding. Alles gaat gewoon pokketraag. Hopelijk krijg ik dat morgen opgelost :sad:.

Smoerf

Legacy Member
@dJeez: ik heb gezegd dat ik wilde kijken voor de hosting/webruimte/traffic. Ik weet niet hoe jullie de structuur zien, dus ga ik ook niet à l'improviste iets opzetten.

dJeez zei:
Zet die maar op ten voorlopige titel. Daarna kunnen we de inhoud in principe toch nog recupereren (mits toestemming van de originele auteurs) in een ander opzet.


Van de inhoud wil ik wel de javascript kant van de zaak invullen (en mocht er ooit een layout en dergelijke voor gemaakt worden wil ik ook wel de javascript doen :))

Xavez

Legacy Member
dJeez zei:
De VPS wil blijkbaar niet echt mee, ofwel scheelt er iets met mijn Internetverbinding. Alles gaat gewoon pokketraag. Hopelijk krijg ik dat morgen opgelost :sad:.

Dat heb je dan als je alles zelf wil runnen :p.

dJeez

Legacy Member
Neeh, er zit gewoon regelmatig gigantisch veel packetloss op de verbinding (30-40%), nu gaat alles naar behoren (test staat dus maw online, wel nog geen content en default theme)... Ik ga dat toch nog wat in het oog houden en proberen na te gaan waar het probleem precies ligt (de server draait 99% idle, dus daar zal het probleem alvast al niet aan liggen :p).

-> http://www.technation.be

Gedurende het weekend zal ik al wat dingen uit de stickies overnemen en zien of het op deze manier werkbaar is (na registratie kan je er in principe ook al content op kwijt overigens...).

Xavez

Legacy Member
Hij doet het in elk geval nog niet echt naar behoren hier :/. (lees: laadt niet :p)

dendaak

Legacy Member
Ben ook geregistreerd ondertussen.
Zijn er dingen die ik kan helpen doen?
(Ik heb ook geen rights, maar indien mogelijk (moest ik iets kunnen helpen zeg maar) wil ik gerust helpen) .

Mvg

dJeez

Legacy Member
Ik was dus idd blijkbaar vergeten van die statische HTML pagina te hernoemen, maar gelukkig zijn jullie zo slim van dat te omzeilen (niet dat het moeilijk is :p). In principe zijn jullie nu "gepromoveerd" tot mod. En geregistreerde users kunnen ook content toevoegen (had dat blijkbaar om 1 of andere reden terug afgezet).

De OpenID plugin zal ik ook asap - na het lokaal eens te checken - installeren. En dan ga ik eens verder uitzoeken hoe Drupal precies werkt (want het zou best kunnen zijn dat ik hier iets grandioos verkeerd heb opgevat).

*edit* OpenID lijkt te werken...

Xavez

Legacy Member
OpenID worxxxorz! Yaay :D.

Straks eens content beginnen toevoegen ;-).

Lashknife

Legacy Member
juist registered

mss asap mijn WAMP guide een keer invoegen se. Je kan achteraf toch nog dingen wijzigen hoop ik? want ik update dat regelmatig eigenlijk

dJeez

Legacy Member
Updaten van je eigen posts zou in principe tot in de eeuwigheid moeten lukken :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan