Archief - INFO: Brainstorm - FAQ/knowledge base site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welp

Legacy Member
en zonder naambekendheid!

Missch kunnen we proberen wat reclame te maken als af is. Fotoke in den pc magazine ofzo (of hoe heten al die dingen). :D

welp

Legacy Member
Weet je, anders ga ik volgende week eens na wie allemaal kan meehelpen en voor welk onderdeel.

neoKv

Legacy Member
Wanneer wordt er een REQ (BATTLE of CONTEST kan ook) thread voor het design gemaakt?

Radiance

Legacy Member
Zoals gezegd : als er een skeleton is, dat zal het veel makkelijker maken om te verstaan welke inhoud je moet tonen.
Enfin ik wil gerust al iets opstarten met wat we nu weten, dat is al wel wat, maar ik wil geen no-spec naar men hoofd geslingerd krijgen :p

orez

Legacy Member
Radiance zei:
Zoals gezegd : als er een skeleton is, dat zal het veel makkelijker maken om te verstaan welke inhoud je moet tonen.
Enfin ik wil gerust al iets opstarten met wat we nu weten, dat is al wel wat, maar ik wil geen no-spec naar men hoofd geslingerd krijgen :p

wacht nog ma ff :p

dJeez

Legacy Member
Xavez zei:
Neen, het zijn examens :p.
Niet voor mij, maar ik zit met een infectie naast mijn rechteroog (in de oogkas) sedert iets voor Nieuwjaar. Aangezien die nu nog steeds niet weg is (en ik nu terug aan de antibiotica zit) zou het best kunnen dat het een cyste is en dat die operatief verwijderd moet worden. Wat niet wil zeggen dat ik nu zalig niks lig te doen btw, ik ben er echt wel mee bezig alleen is de timing wel verschoven. Een realistische gok lijkt mij begin maart te zijn voor de publieke launch (eerst zelf wat testen, daarna een beperkt publiek, dan liefst een design en dan kan het zijn gangetje wel gaan denk ik), maar ik wil eigenlijk geen gok meer wagen aangezien Murphy mij steevast in de wielen zit :sad:.

WHiSPy

Legacy Member
Indien ge iets hebt dat getest moet worden, you know how to contact me. Ik kan dan ook ff informeren bij 'n oude bekende van hier die tegenwoordig op 't werk 'n paar meter verder zit. ;)

Disa

Legacy Member
Kdenk dat de cyste naast dJeez zijn oog geëxplodeerd is en dat hij nu halfdood int het ziekenhuis ligt ofzo ...

Prolly gewoon weer murphy die toegeslagen heeft. =)

bRahms

Legacy Member
Wordt hier nog naar gekeken of mag dit opgedoekt worden? (Als sticky voornamelijk dan)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan