Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Het zou idd wel meegenomen zijn als er mensen op basis van die mockup hun fantasie de vrije loop laten om er vrijblijvend een mooi CSS design voor te ontwikkelen. Het is echter niet de bedoeling van er een grafisch intensieve site van te maken, ik ben eerder voorstander van een sobere site, met lichte pagina's die snel en handig te consulteren zijn.dJeez zei:Wat het ingeven van de content betreft zou ik asap willen beginnen aan een mockup van de front-end en back-end (puur functioneel - nog niet in detail uitgewerkt). Dat lijkt mij alvast handig om snel na te gaan of iets werkt of niet, en waar er al dan niet bijgestuurd dient te worden. De content die daar al in wordt gegooid kan in principe steeds gerecupereerd worden voor de definitieve versie (mits er geen te drastische wijzigingen aan het model zijn, maar dat lijkt mij toch al zo goed als vast te staan). Een ticketing systeem voor het geven van feedback/melden van bugs zou dan uiteraard ook wel handig zijn. Deze initiële testfase zal wellicht niet voor iedereen toegankelijk zijn (enkel de happy few).
En dan het design... het grote pijnpunt voor mij - en vele developers met mij. Het zou idd wel meegenomen zijn als er mensen op basis van die mockup hun fantasie de vrije loop laten om er vrijblijvend een mooi CSS design voor te ontwikkelen. Het is echter niet de bedoeling van er een grafisch intensieve site van te maken, ik ben eerder voorstander van een sobere site, met lichte pagina's die snel en handig te consulteren zijn.


(beschikbaar op dns.be)



)
) wachten op een of ander HTML skeleton dat dJeez uit zijn mouw schudt. Ik meen me te herinneren dat dat het plan was hoor (had ik op irc-meeting al vermeld).Lashknife zei:content hiden is mss een dom idee, eventueel een difficulty rating meegeven? (moet niet uitgebreid zijn eh: eenvoudig|normaal|moeilijk ofzo) en een sort order eventueel.
).bt belgium zei:kan er geen wedstrijd georganiseerd worden voor de layout met als prijs: gewoon de eer en naamvermelding, dan is er nog eens wa activiteit ook of het forum en da gaat zeker schone dingen opleveren (da hoop ek toch)
