Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
scel zei:Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie
Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.
.Dat is onzin van die jeugdreeksen. Dat is alles behalve een zekerheid dat die het niet gaat verleren. Javier Portillo is de all-time topschutter van de jeugdreeksen van Real Madrid, boven Raul nota bene. En volgens mij is Portillo al lang geen scoringmachine meer.Ph Sp zei:Dat klopt ware het niet dat Vossen in de jeugdreeksen nog veel meer scoorde dan de 25 in alle competities samen die hij gescoord heeft. Die is nog nooit stilgevallen met scoren en die zal de vermoedelijk ook nooit doen ook niet.
Wilcao zei:Dat is onzin van die jeugdreeksen. Dat is alles behalve een zekerheid dat die het niet gaat verleren. Javier Portillo is de all-time topschutter van de jeugdreeksen van Real Madrid, boven Raul nota bene. En volgens mij is Portillo al lang geen scoringmachine meer.

dacuba zei:Zonder twijfel, aangezien RSCA dit jaar niks pakt en Genk CL speelt. Topscorer in de Eredivisie bevestigt ook wel, maar ik heb het niet zozeer over Bjorn, wel over Vossen. Ja, ik vind de prestatie van het hele seizoen van Vossen groter dan die van Lukaku, bij hun respectievelijke clubs.![]()
Vedoco zei:Lijst van topscorers Eredivisie - Wikipedia
Zie hem blinken tussen de grote namen, die jongen blaakt van het zelfvertrouwen en moet sowieso zijn kans krijgen.
, Vleminckx gaat toch de kleinste stap gezet hebben van iedereen die daar topschutter is geweest. Weebl zei:Ik hoop dat Vleminckx zijn kans eens krijgt. Lukaku vind ik steeds wat te kort komen voor de RD. Ik gun hem wel een invalbeurt in de 70' of zo, zie ik hem wel nog potten breken.
Ik weet niet waarom meeste mensen hier met twee spitsen willen spelen, maar Leekens kennende zal dat wel niet het geval zijn.
En moest hij met twee spitsen spelen komt die waarschijnlijk weer met Jimmy - Vossen aandraven :')..
pina zei:wtf lol, speelde net bij de RD beter dan bij anderlecht. Maar met 2 spitsen zie je pas de échte kwaliteiten van lukaku. Is gewoon geen toeval meer dat hij altijd een dijk van een match speelt omdat er bij anderlecht met 2 spitsen werd gespeeld. En ze hebben 1 keer tussendoor met de oude 4-3-3 gespeeld en opnieuw was lukaku onzichtbaar. Ik denk dat het thuis tegen gent was.
.Het valt wel op dat die lijst enorm verwaterd is na Van Nistelrooy. Zie de namen en hun carrières voor 2000 en dan erna.nameless zei:Die lijst is toch echt wel indrukwekkend![]()
Gavin zei:Het valt wel op dat die lijst enorm verwaterd is na Van Nistelrooy. Zie de namen en hun carrières voor 2000 en dan erna.

Weebl zei:Ik zeg niet dat hij minder goed speelde als bij RSCA.
Ik zeg dat hij ondermaats is om te mogen starten tegen de Turken als je iemand anders lopen hebt, die fit is.
Moest hij met twee spitsen spelen mag hij er bij, maar dan wil ik wel Vleminckx er naast.
Ik zou wel graag Vleminckx en Vossen daarrond eens bezig zien.
pina zei:nochtans zie ik je duidelijk zeggen dat lukaku te kort komt voor de RD. Tegen turkije moet je niet met lukaku alleen in de spits starten. Maar als je lukaku brengt, moet je met 2 spitsen spelen. Als je met 1 diepe spits speelt, kan vleminckx een betere optie zijn.