Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
Lukaku kan die turken omver lopen maar de turken kunnen dan ook vossen omver lopen;) ik zou kiezen voor lukaku of bjorn

Darkseid

Legacy Member
Lukaku of Vleminckx kunnen imo allebei die verdediging omver lopen, maar tverschil is dat vleminckx echt ne werker is en constant ant lopen is, terwijl lukaku vaak gewoon maar wa stilstaat/aant wandelen is.. 'k heb toch liever vleminckx die zowiso alles gaat geven.

Weebl

Legacy Member
scel zei:
Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie :p

Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.

Daar zeg je het, die man is tegen alles wat uit België komt of uit de JPL.
Op Vleminckx zat ie nog steeds te kakken na dit seizoen, dus die kan je niet serieus nemen ;).

Hannibal

Legacy Member
tumblr_lhw83hFujQ1qhm9wpo1_500.png

Johan Derksen ...

Wilcao

Legacy Member
Ph Sp zei:
Dat klopt ware het niet dat Vossen in de jeugdreeksen nog veel meer scoorde dan de 25 in alle competities samen die hij gescoord heeft. Die is nog nooit stilgevallen met scoren en die zal de vermoedelijk ook nooit doen ook niet.
Dat is onzin van die jeugdreeksen. Dat is alles behalve een zekerheid dat die het niet gaat verleren. Javier Portillo is de all-time topschutter van de jeugdreeksen van Real Madrid, boven Raul nota bene. En volgens mij is Portillo al lang geen scoringmachine meer.

Weebl

Legacy Member
Ik hoop dat Vleminckx zijn kans eens krijgt. Lukaku vind ik steeds wat te kort komen voor de RD. Ik gun hem wel een invalbeurt in de 70' of zo, zie ik hem wel nog potten breken.
Ik weet niet waarom meeste mensen hier met twee spitsen willen spelen, maar Leekens kennende zal dat wel niet het geval zijn.
En moest hij met twee spitsen spelen komt die waarschijnlijk weer met Jimmy - Vossen aandraven :')..

Vedeco

Legacy Member
Wilcao zei:
Dat is onzin van die jeugdreeksen. Dat is alles behalve een zekerheid dat die het niet gaat verleren. Javier Portillo is de all-time topschutter van de jeugdreeksen van Real Madrid, boven Raul nota bene. En volgens mij is Portillo al lang geen scoringmachine meer.

Raul speelde dan ook bij Atletico :p

|nfected

Legacy Member
dacuba zei:
Zonder twijfel, aangezien RSCA dit jaar niks pakt en Genk CL speelt. Topscorer in de Eredivisie bevestigt ook wel, maar ik heb het niet zozeer over Bjorn, wel over Vossen. Ja, ik vind de prestatie van het hele seizoen van Vossen groter dan die van Lukaku, bij hun respectievelijke clubs. :)

Vossen alleen diep in de spits zekers? Jongens mocht je eens meer naar uw ploeg gaan kijken, zou je zien dat Vossen een zwerver is en niet echt een centrumspits. En hij heeft de pech dat er bij de RD stukken betere spelers staan in die positie, bvb een hazard om maar 1 te noemen.

pina

Legacy Member
Weebl zei:
Ik hoop dat Vleminckx zijn kans eens krijgt. Lukaku vind ik steeds wat te kort komen voor de RD. Ik gun hem wel een invalbeurt in de 70' of zo, zie ik hem wel nog potten breken.
Ik weet niet waarom meeste mensen hier met twee spitsen willen spelen, maar Leekens kennende zal dat wel niet het geval zijn.
En moest hij met twee spitsen spelen komt die waarschijnlijk weer met Jimmy - Vossen aandraven :')..

wtf lol, speelde net bij de RD beter dan bij anderlecht. Maar met 2 spitsen zie je pas de échte kwaliteiten van lukaku. Is gewoon geen toeval meer dat hij altijd een dijk van een match speelt omdat er bij anderlecht met 2 spitsen werd gespeeld. En ze hebben 1 keer tussendoor met de oude 4-3-3 gespeeld en opnieuw was lukaku onzichtbaar. Ik denk dat het thuis tegen gent was.

Weebl

Legacy Member
pina zei:
wtf lol, speelde net bij de RD beter dan bij anderlecht. Maar met 2 spitsen zie je pas de échte kwaliteiten van lukaku. Is gewoon geen toeval meer dat hij altijd een dijk van een match speelt omdat er bij anderlecht met 2 spitsen werd gespeeld. En ze hebben 1 keer tussendoor met de oude 4-3-3 gespeeld en opnieuw was lukaku onzichtbaar. Ik denk dat het thuis tegen gent was.

Ik zeg niet dat hij minder goed speelde als bij RSCA.
Ik zeg dat hij ondermaats is om te mogen starten tegen de Turken als je iemand anders lopen hebt, die fit is.
Moest hij met twee spitsen spelen mag hij er bij, maar dan wil ik wel Vleminckx er naast.
Ik zou wel graag Vleminckx en Vossen daarrond eens bezig zien :).

Gavin

Legacy Member
nameless zei:
Die lijst is toch echt wel indrukwekkend :o
Het valt wel op dat die lijst enorm verwaterd is na Van Nistelrooy. Zie de namen en hun carrières voor 2000 en dan erna.

Vedeco

Legacy Member
Gavin zei:
Het valt wel op dat die lijst enorm verwaterd is na Van Nistelrooy. Zie de namen en hun carrières voor 2000 en dan erna.

Feit maar ge kunt niet zeggen dat Kezman, Huntelaar en Suarez slechte spitsen zijn hé. Sowieso te hoog niveau voor de JPL :p

pina

Legacy Member
Weebl zei:
Ik zeg niet dat hij minder goed speelde als bij RSCA.
Ik zeg dat hij ondermaats is om te mogen starten tegen de Turken als je iemand anders lopen hebt, die fit is.
Moest hij met twee spitsen spelen mag hij er bij, maar dan wil ik wel Vleminckx er naast.
Ik zou wel graag Vleminckx en Vossen daarrond eens bezig zien :).

nochtans zie ik je duidelijk zeggen dat lukaku te kort komt voor de RD. Tegen turkije moet je niet met lukaku alleen in de spits starten. Maar als je lukaku brengt, moet je met 2 spitsen spelen. Als je met 1 diepe spits speelt, kan vleminckx een betere optie zijn.

Weebl

Legacy Member
pina zei:
nochtans zie ik je duidelijk zeggen dat lukaku te kort komt voor de RD. Tegen turkije moet je niet met lukaku alleen in de spits starten. Maar als je lukaku brengt, moet je met 2 spitsen spelen. Als je met 1 diepe spits speelt, kan vleminckx een betere optie zijn.

Ja, maar ik heb nergens gezegd dat ik Lukaku bij Anderlecht goed vind spelen, noch bij de RD...
Dus ik weet echt niet waarom je dat nu allemaal zegt :')..

pina

Legacy Member
ik zeg dan ook nergens dat je dat beweert. Je zegt dat hij te kort komt voor de RD en dat een invalbeurt in de 70e minuut nog wel ok is, waar ik niet mee akkoord ben. En daarna nuanceer je dat hij kan starten met 2 spitsen.

Booka Shade

Legacy Member
:lol:
Iedere topic dat ik in het sport binnenkom zijn ze wel aan't discussiëren :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan