Hannibal
Legacy Member
Dient een forum daar niet voor ?Booka Shade zei:
Iedere topic dat ik in het sport binnenkom zijn ze wel aan't discussiëren![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dient een forum daar niet voor ?Booka Shade zei:
Iedere topic dat ik in het sport binnenkom zijn ze wel aan't discussiëren![]()

pina zei:wtf lol, speelde net bij de RD beter dan bij anderlecht. Maar met 2 spitsen zie je pas de échte kwaliteiten van lukaku. Is gewoon geen toeval meer dat hij altijd een dijk van een match speelt omdat er bij anderlecht met 2 spitsen werd gespeeld. En ze hebben 1 keer tussendoor met de oude 4-3-3 gespeeld en opnieuw was lukaku onzichtbaar. Ik denk dat het thuis tegen gent was.
Bedoel je niet op Gent? Vedoco zei:Raul speelde dan ook bij Atletico![]()
The Black Mamba zei:Ja die wedstrijd waarin hij 2 keer scoorde en zelf nog een goal inleidde ook was hij onzichtbaarBedoel je niet op Gent?
Lukaku is in een 4-3-3 ook goed OP VOORWAARDE DAT er goeie wingers zijn. Bij de rode duivels lijkt dat laatste alvast geen probleem met Hazard , Chadli , De Bruyne en Mertens (en normaal ook nog Dembele en Legear).
Lukaku is trouwens echt wel heel sterk bezig hoor de laatste tijd. Die moet altijd in de ploeg staan zo'n klassespits. Leekens zal dat ook wel gezien hebben.
The Black Mamba zei:Ja die wedstrijd waarin hij 2 keer scoorde en zelf nog een goal inleidde ook was hij onzichtbaarBedoel je niet op Gent?
Lukaku is in een 4-3-3 ook goed OP VOORWAARDE DAT er goeie wingers zijn. Bij de rode duivels lijkt dat laatste alvast geen probleem met Hazard , Chadli , De Bruyne en Mertens (en normaal ook nog Dembele en Legear).
Lukaku is trouwens echt wel heel sterk bezig hoor de laatste tijd. Die moet altijd in de ploeg staan zo'n klassespits. Leekens zal dat ook wel gezien hebben.
Wilcao zei:Dat is onzin van die jeugdreeksen. Dat is alles behalve een zekerheid dat die het niet gaat verleren. Javier Portillo is de all-time topschutter van de jeugdreeksen van Real Madrid, boven Raul nota bene. En volgens mij is Portillo al lang geen scoringmachine meer.
Maar ook niet heel lang.Vedoco zei:Raul speelde dan ook bij Atletico![]()

Ik had een aantal weken geleden gemaild om te vragen wanneer ze verzonden werden en dat was afgelopen maandag.Tits zei:geen zin om de hele topic te overlopen, want misschien staat het er al ergens.
Wij hebben via de website, tijdens de voorrangsperiode, tickets gekocht voor Belgie-Turkije. We hebben ze nog steeds niet ontvangen. Is dat normaal?
.ZOU MOETEN... zijn de twee belangrijke woorden die je daar vergeet. Iemand met de gestalte van een Lukaku moet echt veel beter zijn lichaam leren gebruiken. Hier in België tegen de verzamelde prutsers die we hier verdedigers noemen krijgt hij een zee van tijd om alles te doen... op internationaal niveau mag je dat gewoon vergeten. Daarom is het ook een absolute NOODZAAK dat Lukaku nog deze zomer naar de Premier League verkast, dat is een competitie waar hij gedwongen zal worden om dat heel snel te leren. Elk jaar dat hij bij Anderlecht blijft nu is een verloren jaar net omdat de competitie veel te zwak is. Hetzelfde geld overigens voor Witsel, Defour en de Bruyne. Al dat gelul van "ze zouden beter nog een jaartje blijven" is dikke zever. Het klopt dat ze moeten kunnen spelen en niet op de bank zitten maar holy shit, iedereen denkt precies altijd dat spelers hier recht naar Manchester of Chelsea moeten... er zijn nog andere ploegen in de PL waar onze spelers wel elke week kunnen spelen en evengoed bijleren door constant tegen toppers te spelen. Kijk naar Fellaini, die gaat naar een middenmotor en speelt zich daar op die 2 seizoenen toch wel nadrukkelijk in de kijker van de topclubs terwijl hij ondertussen wel alle weken speelt...boerkiiilerke zei:Lukaku kan die turken omver lopen maar de turken kunnen dan ook vossen omver lopenik zou kiezen voor lukaku of bjorn
Ja, maar dat maakt mij ook allemaal niet uit... hij is inderdaad nog zeer jong en hij kan inderdaad nog blijven als hij zich mentaal niet klaar voelt om te vertrekken maar zolang dat hij zich niet verder ontwikkeld zie ik geen reden om voor Lukaku te kiezen over de andere opties die er zijn, zeker niet als hij ondertussen ook nog met examens zit... er zijn imo momenteel gewoon 2 opties die voetballend minstens hetzelfde kunnen toevoegen aan dit team als Lukaku en daarbij ook mentaal beter met de druk om kunnen.vic zei:moeten moeten... Die jongen is nog maar 17 (of is em al 18 ondertussen?) en moet nu al presteren onder immense druk van zijn club en dan ook nog een heel land dat op hem rekent om de spits te worden bij de nationale ploeg.
Sorry se, maar moest ik op mijn 18e vertrekken bij vrienden en familie om op die leeftijd al vol voor mijn carriere te gaan en om dan in een omgeving te gaan die ik absoluut niet ken en vertrouw zou ik alles behalve zeker staan in mijn schoenen.
Moest lukaku nu al vertrekken zou em peinsek volledig floppen, die jongen heeft nog niet eens een heel seizoen constant kunnen presteren en al een chapeau dat em met zo'n druk nog kalm blijft..
vic zei:moeten moeten... Die jongen is nog maar 17 (of is em al 18 ondertussen?) en moet nu al presteren onder immense druk van zijn club en dan ook nog een heel land dat op hem rekent om de spits te worden bij de nationale ploeg.
Sorry se, maar moest ik op mijn 18e vertrekken bij vrienden en familie om op die leeftijd al vol voor mijn carriere te gaan en om dan in een omgeving te gaan die ik absoluut niet ken en vertrouw zou ik alles behalve zeker staan in mijn schoenen.
Moest lukaku nu al vertrekken zou em peinsek volledig floppen, die jongen heeft nog niet eens een heel seizoen constant kunnen presteren en al een chapeau dat em met zo'n druk nog kalm blijft..
Hij moet niet weg imo, kzie em persoonlijk liever nog een jaar blijven..
Defour en witsel is iets anders, die zijn absoluut klaar voor hoger op te spelen imo, maar zij spelen dan ook al wel langer in onze liga.