Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
't zou wel grappig zijn moesten Sahin en Altintop dan wel aan den aftrap staan :D

BleKKie

Legacy Member
J.Brown zei:
Iemand die de selectie van Turkije kent? Ik vind ze nergens terug. Al goed dat ze die 2 missen.

Diene gast die voor Fenerbahce is die hier soms komt op sport, dat is een halve turk dacht ik (n/o), weet die mss iets meer? (Kweet zijn naam niet meer)

Ph Sp

Legacy Member
Ongeacht wie er in de spits zal staan, het zal wel goed komen tegen Turkije. De jongens met Hazard eindelijk op kop gaan weer een partij show verkopen en duust kansen creëren. Ik zie het al goed zitten. Nu nog ergens een belgische vlag zien te fixen.

Sportinggboy

Legacy Member
BleKKie zei:
Diene gast die voor Fenerbahce is die hier soms komt op sport, dat is een halve turk dacht ik (n/o), weet die mss iets meer? (Kweet zijn naam niet meer)

Mutlee ? :)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Echt super, hun twee beste pionnen weg. Nu nog Volkan met buikgriep op de pot!

BleKKie

Legacy Member
Zijn wijf mag er anders wel voor zorgen dat hij uitgeput is fzo, ze is tenslotte Miss België voor iets hé

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Serieus, MLF is een van de zwakste kleinepietjesprogramma's die ik ooit al heb gezien. Jan Van Looveren is ook zo'n dutske, naast 'de Joerie' met MLF verantwoordelijk voor twee dingen waar marginalen geen genoeg van krijgen en blijven over zeveren.

Cringeworthy programma.

majas

Legacy Member
ik zit gvd in frankrijk om mijn huis te renoveren in een dorpje met 500 inwoners :(
dat wordt via gsm de score checken

Anoniem04

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Serieus, MLF is een van de zwakste kleinepietjesprogramma's die ik ooit al heb gezien. Jan Van Looveren is ook zo'n dutske, naast 'de Joerie' met MFL verantwoordelijk voor twee dingen waar marginalen geen genoeg van krijgen en blijven over zeveren.

Cringeworthy programma.

Om nog maar te zwijgen over die retards in dat publiek.

Proim

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Serieus, MLF is een van de zwakste kleinepietjesprogramma's die ik ooit al heb gezien. Jan Van Looveren is ook zo'n dutske, naast 'de Joerie' met MFL verantwoordelijk voor twee dingen waar marginalen geen genoeg van krijgen en blijven over zeveren.

Cringeworthy programma.
Je hoeft programma ook niet zo serieus te nemen he...

Jepjep

Legacy Member
Weet iemand of er in brussel een groot scherm zal geplaatst worden waar de wedstrijd kan gevolgd worden?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Proim zei:
Je hoeft programma ook niet zo serieus te nemen he...

Dat is't net, de marginalen nemen het programma serieus en voor de rest is het maar plattekes. :p Dubbel verlies!

Soms is een grappig momentje op gezien maar voor de rest...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan