AtoniSD
Legacy Member
Lamsednav zei:Gelukkig spelen Özil & Khedira voor Duitsland ipv Turkije![]()
Khedira is Tunesiër ze, geen Turk
. Hamit Altintop (Munchen) en Nuri Sahin (Dortmund) zijn beide geblesseerd 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lamsednav zei:Gelukkig spelen Özil & Khedira voor Duitsland ipv Turkije![]()
. Hamit Altintop (Munchen) en Nuri Sahin (Dortmund) zijn beide geblesseerd 
Pieter3770 zei:Ik hoop dat ze toch voorzichtig beginnen aan de wedstrijd. Beetje aftasten, want met dat optimisme dat nu heerst...
Voor je 't weet heb je er 2 in het mandje liggen.
Velen vergeten precies ook dat bij winst je nog lang niet op het EK staat...
Pieter3770 zei:Velen vergeten precies ook dat bij winst je nog lang niet op het EK staat...
J.Brown zei:Vraag mij af of Leekens Chadli gaat opstellen, als je de Nederlandse voetbalsites checkt. Zijn ze het blijkbaar allemaal eens dat Chadli zijn batterij op is van dit seizoen "hopeloos uit vorm".
Ik zou zeker Hazard opstellen, hij gaat kebab maken van dit Turken. En Vermaelen zou ik ook gwn opstellen..
scel zei:Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie
Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.
. En die niks in Preud'homme zag voor een half jaar lang
.Ik ben best wel fan van Genk/Courtois maar Mignolet is de logica zelve. Ook hij heeft een beresterk seizoen achter de rug en speelt nog steeds wel in de Premier League... hij is nu de laatste weken wat in de vergetelheid geraakt omdat de media tegenwoordig Courtois heeft om op te hemelen maar dat wil niet zeggen dat Mignolet het daarom niet meer goed doet bij Sunderland + hij was gewoon solid tegen Oostenrijk en Azerbeidjan.TazzDeMazz zei:En Mignolet zeker in de goal, dus spijtig voor de genk sups (en successo's) maar goeie keus van leekens.
Bwa... De Bruyne mag je imo niet helemaal over dezelfde kam scheren als Hazard en Mertens. Die laatste 2 zijn echt meer diepe flank spelers terwijl De Bruyne volgens mij perfect op het middenveld uit de voeten kan.mtm zei:Volgens mij gaat Chadli wel spelen. De Bruyne, Hazard en Mertens zijn allemaal hetzelfde soort spelers. Als Hazard sowieso speelt (daar ga ik toch van uit), kunt ge op de andere flank niet nog zo een 'fijn' kereltje zetten. Ge hebt ene nodig die wat kracht heeft + voldoende inhoud om constant de flank op en neer te dweilen.
Sev-O zei:Lukaku op de bank, Ciman op de bank, Van Buyten op de bank, de rest maakt niet uit voor mij, keuzes genoeg![]()
stormtrooper zei:Nu niet om hier de bitch uit te hangen, maar what's up met die irrationele afkeur van Lukaku? Dat ge Ciman en VB niet wil zien spelen kan ik nog begrijpen maar wat is er mis met die jongen?
Sev-O zei:Tot nu toe op interlands en grote matchen niets dan teleurgesteld... Kan het maken tegen Belgische subtop, maar verder geraakt hij (voorlopig) niet.
Wilcao zei:Wie zou je dan opstellen? Vossen? Dat wordt gelijk Perioni. 1 jaar topschutter, transfer en einde carriere. Geef mij maar Lukaku, die heeft zich vorig jaar nog bewezen in de Europa League.

vic zei:wij emme gwn geene keeper nodig met een beest als Kompany in de verdediging !![]()