Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AtoniSD

Legacy Member
Lamsednav zei:
Gelukkig spelen Özil & Khedira voor Duitsland ipv Turkije :D

Khedira is Tunesiër ze, geen Turk :p. Hamit Altintop (Munchen) en Nuri Sahin (Dortmund) zijn beide geblesseerd :D

Pieter3770

Legacy Member
Ik hoop dat ze toch voorzichtig beginnen aan de wedstrijd. Beetje aftasten, want met dat optimisme dat nu heerst...
Voor je 't weet heb je er 2 in het mandje liggen.

Velen vergeten precies ook dat bij winst je nog lang niet op het EK staat...

TazzDeMazz

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ik hoop dat ze toch voorzichtig beginnen aan de wedstrijd. Beetje aftasten, want met dat optimisme dat nu heerst...
Voor je 't weet heb je er 2 in het mandje liggen.

Velen vergeten precies ook dat bij winst je nog lang niet op het EK staat...

Ni gaan negatief denken of meteen al een eventuele overwinning van de belgen de grond in boren.
De meesten onder ons weten dat we met een overwinning nog niet thuis zijn maar dan zouden we wel getoond hebben dat we daar horen te staan.

J.Brown

Legacy Member
Vraag mij af of Leekens Chadli gaat opstellen, als je de Nederlandse voetbalsites checkt. Zijn ze het blijkbaar allemaal eens dat Chadli zijn batterij op is van dit seizoen "hopeloos uit vorm".

Ik zou zeker Hazard opstellen, hij gaat kebab maken van dit Turken. En Vermaelen zou ik ook gwn opstellen..

puni

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Velen vergeten precies ook dat bij winst je nog lang niet op het EK staat...

Ik ben al blij dat we tot op het laatste moment meedoen voor de EK-plaatsen.

mtm

Legacy Member
J.Brown zei:
Vraag mij af of Leekens Chadli gaat opstellen, als je de Nederlandse voetbalsites checkt. Zijn ze het blijkbaar allemaal eens dat Chadli zijn batterij op is van dit seizoen "hopeloos uit vorm".

Ik zou zeker Hazard opstellen, hij gaat kebab maken van dit Turken. En Vermaelen zou ik ook gwn opstellen..

Volgens mij gaat Chadli wel spelen. De Bruyne, Hazard en Mertens zijn allemaal hetzelfde soort spelers. Als Hazard sowieso speelt (daar ga ik toch van uit), kunt ge op de andere flank niet nog zo een 'fijn' kereltje zetten. Ge hebt ene nodig die wat kracht heeft + voldoende inhoud om constant de flank op en neer te dweilen.

DogFacedGod

Legacy Member
scel zei:
Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie :p

Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.

Derksen is dezelfde mens die heletijd beweerde dat Vleminckx een miskoop was voor NEC :p. En die niks in Preud'homme zag voor een half jaar lang :p.

stormtrooper

Legacy Member
Als Hazard nu geen basisplaats verdient, weet ik het ook niet meer hoor.

Reverz

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
En Mignolet zeker in de goal, dus spijtig voor de genk sups (en successo's) maar goeie keus van leekens.
Ik ben best wel fan van Genk/Courtois maar Mignolet is de logica zelve. Ook hij heeft een beresterk seizoen achter de rug en speelt nog steeds wel in de Premier League... hij is nu de laatste weken wat in de vergetelheid geraakt omdat de media tegenwoordig Courtois heeft om op te hemelen maar dat wil niet zeggen dat Mignolet het daarom niet meer goed doet bij Sunderland + hij was gewoon solid tegen Oostenrijk en Azerbeidjan.

mtm zei:
Volgens mij gaat Chadli wel spelen. De Bruyne, Hazard en Mertens zijn allemaal hetzelfde soort spelers. Als Hazard sowieso speelt (daar ga ik toch van uit), kunt ge op de andere flank niet nog zo een 'fijn' kereltje zetten. Ge hebt ene nodig die wat kracht heeft + voldoende inhoud om constant de flank op en neer te dweilen.
Bwa... De Bruyne mag je imo niet helemaal over dezelfde kam scheren als Hazard en Mertens. Die laatste 2 zijn echt meer diepe flank spelers terwijl De Bruyne volgens mij perfect op het middenveld uit de voeten kan.

Ik zou Leekens graag naar De Bruyne - Defour - Witsel zien grijpen met de punt naar achter. Hoewel dat aanvallend misschien net iets té is. Defour - Witsel - Simons met de punt naar voor is wrs iets stabieler.

Wat Leekens ook doet... ZONDER Van Buyten (duh...) en MET Vossen aub. Sowieso vind ik dat Vossen beter past in het 4-3-3 systeem waar tegenwoordig mee gespeeld word + Lukaku heeft examens in Juni, ik heb liever geen speler die er geen 200% met zijn gedachten bij is voor zo'n belangrijke wedstrijd.

Sev-O

Legacy Member
Lukaku op de bank, Ciman op de bank, Van Buyten op de bank, de rest maakt niet uit voor mij, keuzes genoeg :)

stormtrooper

Legacy Member
Sev-O zei:
Lukaku op de bank, Ciman op de bank, Van Buyten op de bank, de rest maakt niet uit voor mij, keuzes genoeg :)

Nu niet om hier de bitch uit te hangen, maar what's up met die irrationele afkeur van Lukaku? Dat ge Ciman en VB niet wil zien spelen kan ik nog begrijpen maar wat is er mis met die jongen?

Sev-O

Legacy Member
stormtrooper zei:
Nu niet om hier de bitch uit te hangen, maar what's up met die irrationele afkeur van Lukaku? Dat ge Ciman en VB niet wil zien spelen kan ik nog begrijpen maar wat is er mis met die jongen?

Tot nu toe op interlands en grote matchen niets dan teleurgesteld... Kan het maken tegen Belgische subtop, maar verder geraakt hij (voorlopig) niet.

Wilcao

Legacy Member
Sev-O zei:
Tot nu toe op interlands en grote matchen niets dan teleurgesteld... Kan het maken tegen Belgische subtop, maar verder geraakt hij (voorlopig) niet.

Wie zou je dan opstellen? Vossen? Dat wordt gelijk Perioni. 1 jaar topschutter, transfer en einde carriere. Geef mij maar Lukaku, die heeft zich vorig jaar nog bewezen in de Europa League.

BleKKie

Legacy Member
Goeie zaak dat Mignolet blijft staan, geen enkele reden om hem er uit te halen nu. Courtois laten debuteren tijdens deze superbelangrijke match is toch een risico hé.

BeeLz

Legacy Member
Wilcao zei:
Wie zou je dan opstellen? Vossen? Dat wordt gelijk Perioni. 1 jaar topschutter, transfer en einde carriere. Geef mij maar Lukaku, die heeft zich vorig jaar nog bewezen in de Europa League.

exactly, en Lukaku was in de playoffs toch bij de sterkere van A'lecht.
Soit, ik zou Vleminckx laten starten, die jongen heeft een sterk seizoen achter de rug en kan wegen op een defensie.

CDC1166

Legacy Member
We gaan die turken inmaken :D
Maarja het is en blijft Turkije en als we winnen staan zij maar 1 punt achter, daarna moeten we nog tegen azerbeijzan en kazachstan 6 punte punte pakken en heel misschien uit in duitsland 1 punt pakken.

Als duitsland al 100pct zeker is van EK - kwalificatie, zou het dan kunnen dat we een soort compromis sluiten met duistland dat zij ons gaan laten winnen? Zodat wij de 2de plaats zeker hebben... Of zou de uefa hier heel hard tegen zijn?

Any way

Mijn opstelling tegen Turkije:

----------------------Vossen--------------------
-----Hazard--------------------------Chadli------
----------------------Witsel---------------------
--------------Simons----------Defour------------
--Vermaelen--Kompany--Lombearts--Alderweireld--
----------------------Mignolet-------------------

Lamsednav

Legacy Member
Mignolet
Alderweireld - Kompany - Vertonghen - Vermaelen
Witsel - Defour - Van Damme
Hazard
Lukaku - Vossen​

Runkle

Legacy Member
vic zei:
wij emme gwn geene keeper nodig met een beest als Kompany in de verdediging ! :cool:

We hebben hem wel nodig als Van Buyten er staat.
En lol @ de ingezonden opstellingen bij sporza, meesten vinden het niet nodig om hazard en/of chadli er op te zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan