Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Wow, daar hebben we veel aan.
Hij is lachen!
Lamsednav zei:Ik zou Vermaelen zowiezo niet in de basis zetten. Maar 1 match gespeeld dit jaar en die match was allesbehalve positief.
Freddy_reloaded zei:Zeg zeg het moet niet altijd even serieus zijn he...
mtm zei:Ik weet eigenlijk niet wat ik het liefst zou hebben: een Vermaelen met totaal geen wedstrijdritme, of een Van Buyten met zijn flaterke in iedere wedstrijd.
Freddy_reloaded zei:Ge hebt hier toch wel mensen die zichzelf te serieus nemen ze :ironic:
On topic: kijk echt uit naar de match. Al moeten we dan nog altijd barrages spelen als we winnen en dat is allicht niet tegen de eersten de besten als je andere groepen bekijkt. Feit is dat we het eindelijk terug zelf in handen hebben. :applause:
stormtrooper zei:Weet er iemand of Buysse het goed doet bij Twente? Misschien is dat een oplossing voor onze linksback. Niet dat Vertonghen het niet goed doet.

Maidrion zei:Ik vrees alleen dat die Turken het niet gaan appreciëren dat wij met elf veldspelers gaan spelen.

dacuba zei:(was 't ook niet door Ciman dat die ene Oostenrijker toen rood kreeg? Of lag hij niet aan de basis van die zijn woede-aanvalletje?)
Lamsednav zei:Gelukkig spelen Özil & Khedira voor Duitsland ipv Turkije![]()
scel zei:Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie
Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.
