Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lamsednav

Legacy Member
Ik zou Vermaelen zowiezo niet in de basis zetten. Maar 1 match gespeeld dit jaar en die match was allesbehalve positief.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Weebl zei:
Wow, daar hebben we veel aan.
Hij is lachen!

Zeg zeg het moet niet altijd even serieus zijn he... Natuurlijk zie ik daar liever een capabele RB, maar die is er niet en alles bij elkaar heeft hij het vorige wedstrijd zo slecht nog niet gedaan

mtm

Legacy Member
Lamsednav zei:
Ik zou Vermaelen zowiezo niet in de basis zetten. Maar 1 match gespeeld dit jaar en die match was allesbehalve positief.

Toch niet op basis van de zogezegde blunder, die te lezen stond op sporza? Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, maar het is niet omdat ze 2 goals slikken, dat het Vermaelen zijn fout is.

De doelpunten heb ik wel gezien, en dat was vooral Squillaci zijn schuld. Bij de eerste hief Squillaci gewoon de buitenspel op, stond als enige speler 3 meter achter de verdedigende lijn. En bij de tweede gleed Vermaelen wel weg, maar dat was nog meer dan 10 meter uit de baklijn. Opnieuw laat Squillaci zich in de rug pakken door Bent. Er is dus totaal geen sprake van 'Vermaelen gaat in de fout', zoals sporza zei.

Ik weet eigenlijk niet wat ik het liefst zou hebben: een Vermaelen met totaal geen wedstrijdritme, of een Van Buyten met zijn flaterke in iedere wedstrijd.

Maidrion

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Zeg zeg het moet niet altijd even serieus zijn he...

Ja tof! Dan kunnen we over één jaar zo nog eens goed lachen met kameraden van 'hé weet je nog dat Ciman zijn man liet lopen en we een tegengoal slikten waardoor we het EK 2012 misten?'
Ik heb ook gehoord dat de linksmidden van VC Bonheiden nen hele leutigen is dus misschien hem er ook opzetten. Kwestie van het plezant te houden hé.

Vleis

Legacy Member
mtm zei:
Ik weet eigenlijk niet wat ik het liefst zou hebben: een Vermaelen met totaal geen wedstrijdritme, of een Van Buyten met zijn flaterke in iedere wedstrijd.

Ik wel: Vermaelen.
Desnoods Lombaerts, maar echt niet Van Buyten aub.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Ge hebt hier toch wel mensen die zichzelf te serieus nemen ze :ironic:

On topic: kijk echt uit naar de match. Al moeten we dan nog altijd barrages spelen als we winnen en dat is allicht niet tegen de eersten de besten als je andere groepen bekijkt. Feit is dat we het eindelijk terug zelf in handen hebben. :applause:

stormtrooper

Legacy Member
Weet er iemand of Buysse het goed doet bij Twente? Misschien is dat een oplossing voor onze linksback. Niet dat Vertonghen het niet goed doet.

TazzDeMazz

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Ge hebt hier toch wel mensen die zichzelf te serieus nemen ze :ironic:

On topic: kijk echt uit naar de match. Al moeten we dan nog altijd barrages spelen als we winnen en dat is allicht niet tegen de eersten de besten als je andere groepen bekijkt. Feit is dat we het eindelijk terug zelf in handen hebben. :applause:

Nee niet tegen de eerste de beste. Maar als je kijkt naar de mogelijke tegenstanders in de barrages dan kunnen we toch zeker ons mannetje staan tegen het merendeel. Moeilijkste affiches momenteel lijken me Zweden en Portugal. Persoonlijk hoop ik op Rusland in de barrages dan kunnen we onze ultieme wraak krijgen door dickie eruit te kegelen.
Hoedanook blijft Turkije de eerste opdracht, kan haast niet wachten.

scel

Legacy Member
stormtrooper zei:
Weet er iemand of Buysse het goed doet bij Twente? Misschien is dat een oplossing voor onze linksback. Niet dat Vertonghen het niet goed doet.

Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie :p

Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.

vic

Legacy Member
Maidrion zei:
Ik vrees alleen dat die Turken het niet gaan appreciëren dat wij met elf veldspelers gaan spelen.

wij emme gwn geene keeper nodig met een beest als Kompany in de verdediging ! :cool:

Enbee

Legacy Member
dacuba zei:
(was 't ook niet door Ciman dat die ene Oostenrijker toen rood kreeg? Of lag hij niet aan de basis van die zijn woede-aanvalletje? :D)


Dat was Vertonghen, intelligente speler!

stormtrooper

Legacy Member
scel zei:
Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft Buysse samen met Rosales vorige week uitgeroepen tot slechtste spelers van de eredivisie :p

Buysse heeft op mij nog niet echt een goede indruk achter gelaten.

Tja, Johan Derksen. :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan