Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
ik heb voor aangetekend gekozen dus heb eerst ng moeten tekenen bij de postman :)

Sportinggboy

Legacy Member
ShRule zei:
ik heb voor aangetekend gekozen dus heb eerst ng moeten tekenen bij de postman :)

ja is normaal altijd, dan zullen de mijne hopelijk ook snel arriveren :p

Wordt eigelijk die status aangepast op die voucher van ticketing online ? Bij mij staat status : klaar voor verzenden

ShRule

Legacy Member
Ik denk wel dat al de tickets tegelijkertijd worden verstuurd :) ma natuurlijk vlot het in de ene stad sneller dan in de andere..

Die status hebk niet eens gechekt :p waar kun je dat zien?

Sportinggboy

Legacy Member
ShRule zei:
Ik denk wel dat al de tickets tegelijkertijd worden verstuurd :) ma natuurlijk vlot het in de ene stad sneller dan in de andere..

Die status hebk niet eens gechekt :p waar kun je dat zien?

Ik heb een mail gekregen van de bond met de reservatie bevestiging. Daarin staat een link naar een pdf bestand, daar vind je de status :p

ShRule

Legacy Member
En nu ook bevestigingsmail gekregen van vrt, dat ik de uitzending extra time van 6 juni (over belgie-turkije) mag bijwonen :).

John Doe

Legacy Member
Aargh, had Vip-tickets (inclusief spelers-ontmoeting) maar mijn kompaan die die had geregeld, kan niet meer gaan dus ik zie dat ook mijn neus geboord.

Lorrekvk

Legacy Member
Vandaag ook mijn ticket gekregen voor tribune 1. Ben echt benieuwd hoe het er zal zijn...

nameless

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Vandaag ook mijn ticket gekregen voor tribune 1. Ben echt benieuwd hoe het er zal zijn...

Er was al redelijk wat ambiance tegen azerbeidzjan dus het gaat het gaat er plezant worden met een vol huis.

Foose

Legacy Member
Mijn Belgische vlag is ook toegekomen. Nu die ergens aan mijn auto bevestigen, dan nog een achterlijke kameraad zoeken om uit het raam te hangen, en ik ben klaar :cool:

Lorrekvk

Legacy Member
nameless zei:
Er was al redelijk wat ambiance tegen azerbeidzjan dus het gaat het gaat er plezant worden met een vol huis.

Waarschijnlijk wel. Ook vooral qua spel, hoe ze spelen etc.
Iemand die weet of er (indien overwinning) ergens nog veel volk naartoe trekt? Kan mij wel inbeelden als ze winnen dat het toch wel een feestje wordt.

Vedeco

Legacy Member
Onze Duivels zijn klaar om te schitteren, 3/4 van het elftal heeft succes gekend met hun club dit jaar. :love:

stevenV1

Legacy Member
Planning van de vrijdag: 's middags op café gaan (al volledig voorbereid) in Maaseik. Vervolgens met de bus naar Hasselt, daar de trein op met nog een paar mensen die de groep vervolledigen. Dan alle slaapzakken enzo op kot van kameraad afzetten en met trein/metro naar daar en dan 's nachts terug en hopelijk serieus feestje in Leuven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan