Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisdw

Legacy Member
dacuba zei:
Hey, ik ken u nie dus ik doe dit op dom vertrouwen he.. ik heb 'm een berichtje gestuurd met de vraag als hij het nog wegdoet.. fingers crossed :)

Zeer sympathiek van u. Als beloning word ik ook lid van uw facebook groepke ;)

Rubmifer

Legacy Member
Snoeckers zei:
Dat zou gewoon een ramp zijn!

images

Weebl

Legacy Member
What the..
Hubert, maar geen Dembele?
En waarom blijft hij die Ciman toch oproepen, dat blijf ik toch ook wel belachelijk vinden hoor.
Goed dat hij zijn vertrouwen in Mignolet houdt imo.

Weebl

Legacy Member
Zou die weer geblesseerd zijn mss..
Want hij speelt heus niet zo slecht om niet opgeroepen te worden bij Fulham hoor...

Morrissey

Legacy Member
Als Hazard nu niet speelt weet ik het ook niet meer. Met voorsprong het grootste talent van België, heeft er een fantastisch seizoen opzitten, heeft Lille bijna in zijn eentje kampioen gemaakt, maar zit bij ons meer op de bank.

.Sinister.

Legacy Member
Fireflies zei:
Als Hazard nu niet speelt weet ik het ook niet meer. Met voorsprong het grootste talent van België, heeft er een fantastisch seizoen opzitten, heeft Lille bijna in zijn eentje kampioen gemaakt, maar zit bij ons meer op de bank.

Als er een sterke verdediger achter hem staat, kan je hem inderdaad niet passeren. Maar laat nu net dat het probleem zijn bij de Belgen (Op rechts Ciman, WTF. Links is zelfs onbestaande), waardoor Chadli en Dembele vorige matchen inderdaad de voorkeur kregen. En dit omdat zij nu eenmaal ook in verdedigend opzicht de taak op hun nemen, meer dan een Hazard zou doen.

Anyway, aangezien Dembele er deze keer niet bij is, verwacht ik Hazard wel aan de aftrap.(Op links, met Vermaelen in zijn rug)

Maidrion

Legacy Member
Fireflies zei:
Als Hazard nu niet speelt weet ik het ook niet meer. Met voorsprong het grootste talent van België, heeft er een fantastisch seizoen opzitten, heeft Lille bijna in zijn eentje kampioen gemaakt, maar zit bij ons meer op de bank.

Moest voorbije matchen plaats ruimen voor Dembele en aangezien hij er niet meer bij zit..
Tenzij De Bruyne of Mertens voorrang krijgen maar dat lijkt mij straf.
Ben eens benieuwd naar het middenveld want naar het schijnt is Defour niet zo in vorm?

stevenV1

Legacy Member
Maidrion zei:
Moest voorbije matchen plaats ruimen voor Dembele en aangezien hij er niet meer bij zit..
Tenzij De Bruyne of Mertens voorrang krijgen maar dat lijkt mij straf.
Ben eens benieuwd naar het middenveld want naar het schijnt is Defour niet zo in vorm?

Middenveld: Simons en Witsel centraal, Chadli en Hazard flanken wellicht.

Maidrion

Legacy Member
dacuba zei:
Vertonghen - Vermaelen - Kompany - Alderweireld

Zou zou mijn verdediging er nu uitzien. Daarvoor:

Hazard Chadli
Witsel - Fellaini/Defour
Simons

Daarvoor:
Vossen Lukaku

Ik vrees alleen dat die Turken het niet gaan appreciëren dat wij met elf veldspelers gaan spelen.

wakel

Legacy Member
-----------------------Lukaku------------------------
--Hazard------------------------------------Chadli--
--------------Witsel - --------Defour--------------
----------------------Simons--------------------------
Vertonghen - Vermaelen - Kompany - Alderweireld
--------------------Mignolet-------------------------





of wat eigenlijk leuker is :

-----------------------Lukaku------------------------
--De Bruyne------------Hazard-------------------Chadli--
--------------Witsel - --------Defour-----------------
Vertonghen - Vermaelen - Kompany - Alderweireld
--------------------Mignolet-------------------------



Angstig afwachten dus dat Big Dan en Ciman er niet opstaan.

stormtrooper

Legacy Member
Als Leekens tegen Oostenrijk met een VM speelt, gaat hij echt niet tegen Turkijke met een CAM in de plaats gaan spelen.

mouly jr.

Legacy Member
Ik vind Hoefkens geen RD materiaal, maar als Ciman er wel bij zit dan toch veel liever Hoefkens :O
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan