Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rizla +

Legacy Member
dibo zei:
Simons eruit halen zou het domste zijn wat hij kan doen...

Momenteel mss wel, maar (ten vroegste veronderstel ik) na EK 2012 zullen hij en Van Buyten er toch stillekes aan uit gaan. We hebben kwaliteit om die gasten in de toekomst goed op te vangen. De Belgen worden beter maar we zijn er nog lang niet als we willen komen tot een elftal als deze van de generaties tss ca '80 en '94, en persoonlijk zie ik deze groep sowieso pas op zijn sterkst worden na 2012 aangezien ze wat ouder en sterker zullen zijn met weer wat meer ervaring. De enige reden waarvoor Simons werd teruggehaald als ik me niet vergis. Was daar beetje sceptisch over maar hij doet het wel goed :).


Enkele jaren geleden kon je reeds zien dat er kwasie zeker weer schone tijden zouden komen, maar als ge ziet wat daar ondertss nog bijkwam aan kwaliteit..pfew. Anderen vielen dan weer af.. maar kerels als Chadli, Hazard, Vossen, Lukaku zaten enkele jaren geleden niet eens in mijn wildste dromen :). Dat zijn allemaal schone namen, maar op internationaal vlak blijft al die kwaliteit toch relatief. We zijn er nog niet..

fraaanche

Legacy Member
Daarnet nog een Turk (allez, nen Belg van Turkse origine) op de radio die het schandalig vond dat de bond zoveel kaarten aan autochtonen wil geven, vermits hijzelf en andere allochtonen toch ook Belgen zijn.

Toen ze hem op het einde vroegen of hij voor Belgie of Turkije ging supporteren zei hij natuurlijk vol overtuiging Turkije :applause:

Enfin dat we die Turken maar inmaken in Brussel, zou me zelfs meer plezier doen dan een EK-kwalificatie

Dinsdagland

Legacy Member
Dan gaan al die Turken wel buiten het stadion staan, wat dat dan weer gaat geven...

starspike

Legacy Member
fraaanche zei:
Daarnet nog een Turk (allez, nen Belg van Turkse origine) op de radio die het schandalig vond dat de bond zoveel kaarten aan autochtonen wil geven, vermits hijzelf en andere allochtonen toch ook Belgen zijn.

Toen ze hem op het einde vroegen of hij voor Belgie of Turkije ging supporteren zei hij natuurlijk vol overtuiging Turkije :applause:

Ge moet het lef hebben om zoiets op de radio te verkondigen, hé :D

noreeeee

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Pfff kan toch veel simpeler

Janssen <> Yilmaz

zoek de belg :unsure:

Kunnen beide Belgen zijn. Ik heb ook een Arabische achternaam maar ga wel voor de Belgen supporteren zou wel heel debiel zijn als al mijn vrienden met een Vlaamse naam binnen mogen en ik niet. Maar ok ik ben naar Azerbadijan gaan zien dus kzou normaal gezien wel binnen mogen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Kzou nu ook wel zoveel mogelijk 'echte' Belgen die voor de RD supporteren voorrang geven. Want een bende opgehitste Turken en een stel Belgen die '86 beginnen te herleven... Will not end well.

Maidrion

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Kzou nu ook wel zoveel mogelijk 'echte' Belgen die voor de RD supporteren voorrang geven. Want een bende opgehitste Turken en een stel Belgen die '86 beginnen te herleven... Will not end well.

Bwah daar zijn wij Belgen te plat voor. Mocht het nu à la Servië - Turkije zijn, vuurwerk :crazy:
Ik hoop als de meeste hier dat er niet teveel Turkije supporters gaan zitten maar om dat erdoor te krijgen vrees ik dat we daar niet de ballen voor hebben, Jozef De Witte zal nogal steigeren.

pina

Legacy Member
starspike zei:
Ge moet het lef hebben om zoiets op de radio te verkondigen, hé :D

maar vooral dom.



En uiteindelijk gaan ze discriminatie kunnen omzeilen door een voorrangsperiode in te lassen voor 'trouwe' kijkers, de mensen die ervoor de matchen tegen duitsland en oostenrijk hebben gezien, krijgen voorrang. Dus uiteindelijk kunnen ze niet spreken van discriminatie. Ze moeten maar geen misbruik maken van de situatie. En denk dat elke turk die toch in dat vak zou terechtkomen, serieus zal gevolgd worden en elke keer die dan zou supporteren voor de turken, zal hij denk ik belaagd worden door de mensen rond hem.

Anoniem15

Legacy Member
De doorsnee RD supporters zijn toch watjes, die zouden braafkes zeggen 'ja meneer de Turk'.

Bubba

Legacy Member
Kunnen ze dat ook niet controleren bij de toegang? Ik veronderstel dat de Turkse supporters langs een andere poort binnen moeten dan de belgen, dus als er iemand/een groep aan de Belgische toegangspoort staat met Turkse vlaggen enzo weiger je die gewoon binnen te laten?

wakel

Legacy Member
BuBbA zei:
Kunnen ze dat ook niet controleren bij de toegang? Ik veronderstel dat de Turkse supporters langs een andere poort binnen moeten dan de belgen, dus als er iemand/een groep aan de Belgische toegangspoort staat met Turkse vlaggen enzo weiger je die gewoon binnen te laten?

Ja maar als de Turken al 10 000 tickets gekocht hebben om tussen de Belgen de match bij te wonen, kunt ge ze moeilijk allemaal tegenhouden aan den ingang hé :) . Tzou wel ambiance geven. Bovendien krijgen we dan overal lege plaatsen in het stadion.

Boromir

Legacy Member
Ik hoop toch dat de KBVB geen half-ass measures treft en echt efficient het probleem oplost.
Ik wil doodgraag gaan kijken op 3 juni, ben echter geen "trouwe supporter" ( zat in buitenland, anders zeker wel). Maar ik heb nog liever dat ik thuis moet kijken omdat trouwe supporters het stadion helemaal bevolken dan dat ik er ben en dat het 50-50 is in supporters. Turkije mag hier echt geen thuismatch krijgen, zeker niet bij zo'n cruciale match.

Bubba

Legacy Member
wakel zei:
Ja maar als de Turken al 10 000 tickets gekocht hebben om tussen de Belgen de match bij te wonen, kunt ge ze moeilijk allemaal tegenhouden aan den ingang hé :) . Tzou wel ambiance geven. Bovendien krijgen we dan overal lege plaatsen in het stadion.

Beter lege plaatsen dan ganse groepen Turkse supporters in de Belgische tribune denk ik. Maar ideaal is het niet nee. Ben eens benieuwd wat ze uit hun hoed gaan toveren.

J.Brown

Legacy Member
Als ik een Turk naast mij zie, die voor Turkije supportert ga ik hem toch vriendelijk verwijzen naar de bezoekerstribune. Ook al riskeer ik nen djoef tegen mijn muile.

Ben al blij dat de bond er iets aan doet. Vorige wedstrijd was om van te wenen.

sharpshot

Legacy Member
ze kunnen het perfect verbieden om turkse vlaggen mee te doen in de tribunes

Bubba

Legacy Member
J.Brown zei:
Als ik een Turk naast mij zie, die voor Turkije supportert ga ik hem toch vriendelijk verwijzen naar de bezoekerstribune. Ook al riskeer ik nen djoef tegen mijn muile.

Ben al blij dat de bond er iets aan doet. Vorige wedstrijd was om van te wenen.

Het probleem is dat het niet 1 turk zou zijn, maar 50 ofzo. :p

En inderdaad, het is goed dat de bond er iets aan wil doen, maar toch is het ook jammer dat zo'n zaken nodig zijn om onze tribune "proper" te houden.

pina

Legacy Member
wakel zei:
Ja maar als de Turken al 10 000 tickets gekocht hebben om tussen de Belgen de match bij te wonen, kunt ge ze moeilijk allemaal tegenhouden aan den ingang hé :) . Tzou wel ambiance geven. Bovendien krijgen we dan overal lege plaatsen in het stadion.

toch wel aangezien het reglement duidelijk zegt dat die plaatsen zijn voorbehouden aan belgische supporters. Als zij bij betaling liegen, riskeren ze sowieso uit het stadion geweerd te worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan