Socrates1972
Legacy Member
J.Brown zei:Als ik een Turk naast mij zie, die voor Turkije supportert ga ik hem toch vriendelijk verwijzen naar de bezoekerstribune.
Natuurlijk gemakkelijk gezegd op een forum, maar als hij een ticket heeft en op de juiste plaats zit heb jij daar helemaal niks aan te zeggen...
Persoonlijk vind ik dat supporters van andere ploegen ALTIJD bij elkaar zouden moeten kunnen zitten. Het is toch niet omdat je voor een andere ploeg supportert dat je elkaar moet telijf gaan?



