Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
BleKKie zei:
Het mag mss wat naïef klinken maar het sfeertje die nu rond de Rode Duivels hangt is wel lekker, alsof we onverslaanbaar zijn, me likez :cool:

Inderdaad, dat gevoel heb ik ook. We gaan echt zo'n ploeg worden waar andere ploegen niet tegen durven spelen:cool:

Boromir

Legacy Member
Bart Religion zei:
Volgende match gewoon op ons kloten hoor ^^

Zucht... weer zo'n n depressieve negatieve sociale paria hier, die weer de boel wat komen aanstoken.
Uw input is nutteloos, hou ze dus voor uw eigen.
Tegen Azer waart ge ook zo heilig ervan overtuigd dat we zouden verliezen....

Plant u niet voort aub.

TazzDeMazz

Legacy Member
Over welk van de gebleseerden kunnen we weer beschikken tegen turkije? Vermaelen wrs niet. Hoe erg is die blessure van Fellaini weer?

Als we een paar van die geblesseerden kunnen recuperen moeten we een nog beter elftal kunnen neerzetten (vooral vanachter) dan teegn Oostenrijk en dan rollen we die kebapvretters wel op.

Gavin

Legacy Member
Boromir zei:
Zucht... weer zo'n n depressieve negatieve sociale paria hier, die weer de boel wat komen aanstoken.
Uw input is nutteloos, hou ze dus voor uw eigen.
Tegen Azer waart ge ook zo heilig ervan overtuigd dat we zouden verliezen....

Plant u niet voort aub.
Doe toch eens normaal man. :wtf:

Jepjep

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Over welk van de gebleseerden kunnen we weer beschikken tegen turkije? Vermaelen wrs niet. Hoe erg is die blessure van Fellaini weer?

Als we een paar van die geblesseerden kunnen recuperen moeten we een nog beter elftal kunnen neerzetten (vooral vanachter) dan teegn Oostenrijk en dan rollen we die kebapvretters wel op.

Fellaini en Vermaelen kunnen normaal gezien dit seizoen niet meer spelen.

J.Brown

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Over welk van de gebleseerden kunnen we weer beschikken tegen turkije? Vermaelen wrs niet. Hoe erg is die blessure van Fellaini weer?

Als we een paar van die geblesseerden kunnen recuperen moeten we een nog beter elftal kunnen neerzetten (vooral vanachter) dan teegn Oostenrijk en dan rollen we die kebapvretters wel op.
:rofl:

TazzDeMazz

Legacy Member
jeperdejep zei:
Fellaini en Vermaelen kunnen normaal gezien dit seizoen niet meer spelen.

spijtig genoeg 2 vd sterkhouders. Stel je voor als we die 2 nog konden inzetten :drool:

N`Kr1pt

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik wil nog eens een België - Nederland de komende jaren!

Dat wilt ge echt niet :D
We hebben kwaliteit, maar het huidige Nederland is wereldtop.
Het zou nogal eens een serieuze vernedering kunnen worden.


Hup Holland Hup!!

N`Kr1pt

Legacy Member
Zowel Vossen als Lukaku zijn geen technische spelers.
Lukaku moet het vooral van zijn kracht hebben en Vossen van zijn intelligent spel.
Looplijnen, inzicht, daar is Vossen een held in, gisteren geeft ie Witsel ook weer een reuzekans anageboden door de bal slim te poorten, dat doet ie regelmatig, en zijn doelpunt was qua inzicht ook schitterend zoals ie ingelopen komt.

Battista

Legacy Member
Waar zou Vandereycken eigelijk uithangen? Zou ie ook vol bewondering zitten kijken? :rofl:

Boromir

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
Zowel Vossen als Lukaku zijn geen technische spelers.
Lukaku moet het vooral van zijn kracht hebben en Vossen van zijn intelligent spel.
Looplijnen, inzicht, daar is Vossen een held in, gisteren geeft ie Witsel ook weer een reuzekans anageboden door de bal slim te poorten, dat doet ie regelmatig, en zijn doelpunt was qua inzicht ook schitterend zoals ie ingelopen komt.

Big ²

Reverz

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Feit is wel dat ge met de 4-3-3 waar we blijkbaar in MOETEN spelen, geen dribbelkont nodig hebt in het centrum, wel een goalgetter pur sang om de acties af te maken, zoals Vossen. Lukaku kan daar ook handig zijn ivm kaatsen, maar liever dat de nummer 10 het kaatsen doet en het spel eventueel verlegd zodat onze spits kan inlopen op ballen.
Exactly.

Cpt. Kablammo zei:
Dembele even vaak balverlies als Hazard? Dembele is de meest balvaste speler van heel onze ploeg. Schitterend hoe die zijn mannetje kan afhouden. Ni zwanzen he.
Dat "balvast" is zo relatief. Je moet eens kijken hoe vaak Dembele echt een man VOORBIJ gaat... zelden of nooit. Hij neemt bijna altijd de bal gewoon aan, loopt er een stukje mee en speelt hem dan gewoon terug af zonder dichter bij de goal te komen. In het begin toen hij bij de Duivels speelde ging hij veel vaker de actie aan maar was hij 9/10 keer zijnen bal kwijt. Hazard zen succesrate in rechtstreeks duel is echt wel een pak hoger. Het blijft ook gewoon zo dat Dembele veel te vaak naar binnen komt om zich dan vast te lopen echt toch weer naar achter te moeten spelen, daar waar Hazard regelmatig nadrukkelijk de hoekjes van het veld gaat opzoeken en een verdediging kan verstoren. I know, Dembele en Hazard vergelijken is niet echt correct maar imo is het wel Dembele die moet sneuvelen voor Hazard.

dacuba zei:
Wel jammer voor Simons..
Ik heb altijd respect gehad voor Simons en ik vind hem nog steeds een goeie voetballer. Hij is echt wel een heel goeie verdedigende middenvelder maar we moeten eerlijk zijn, hij brengt voetballend bitter weinig bij. Als de "standard" driehoek dus fit is zie ik eigenlijk geen plaats voor Simons omdat Fellaini & Defour kunnen wat Simons kan en ook voetballend sterker zijn.

De redenering van Frank Raes klopte gisteren dan ook niet helemaal. Defour komt niet in de ploeg omdat Fellaini geblesseerd is. Defour komt in de ploeg omdat hij terug fit is en omdat er op zijn positie niemand beter is in België. Simons blijft in de ploeg ondanks het terugkeren van Defour omdat Fellaini geblesseerd was is de juiste redenering.

Boromir

Legacy Member
Ben er nog niet zo zeker van.
Ik denk dat Defour op de bank gaat zitten als ze alle 4 fit zijn.
Don't get me wrong ik heb liever ook Standard driehoek en ben vooral fan van Defour (favo RD), maar kdenk dat Leekens Timmy er in gaat houden. Ach ja we zien wel.

Hannibal

Legacy Member
Fellaini gaat zich eerst terug moeten bewijzen voor hij terug in de ploeg komt. Zie naar Hazard die komt er ook niet onmiddelijk terug in. Ik vind het wel goed zo.

Hoewel ik wel een grote Fellaini fan heb. :)

J.Brown

Legacy Member
Fellaini hoeft zich niet meer te bewijzen iedereen weet dat ge met hem naar de oorlog kunt. Zal niet moeten strijden voor een plaatsje op het middenveld. Met een oog op de toekomst zou het niet slecht zijn om met de driehoek van Standard te spelen en Simons die niet meer van de jongste is, als back up te houden. imo

TazzDeMazz

Legacy Member
J.Brown zei:
Fellaini hoeft zich niet meer te bewijzen iedereen weet dat ge met hem naar de oorlog kunt. Zal niet moeten strijden voor een plaatsje op het middenveld. Met een oog op de toekomst zou het niet slecht zijn om met de driehoek van Standard te spelen en Simons die niet meer van de jongste is, als back up te houden. imo

Big², als fellaini fit is, moet die spelen. Lang gaat die zowiezo toch niet meer bij everton spelen en zal naar een topclub gaan als hij wat blesurevrij blijft. Maar ik denk ook dat zelf met fellaini, simons gewoon blijft in de ploeg. Hoeft geen ramp te zijn, simons heeft tonnen ervaring en dat kan wel zen nut hebben met zo'n jonge ploeg. Maar feit is wel dat de standard driehoek stukken beter oogt.

starspike

Legacy Member
dacuba zei:
Dat hij er stante pede uitvliegt wanneer Fellaini terug is, desondanks zijn sterke prestaties. Collectief is het de beste oplossing maarja, voor iemand met 82 interlands die nog erg goed speelt zal het wel balen zijn. :)

Ik ben nog niet zeker. Hoe vreemd het ook mag klinken/zijn, maar bij Leekens zie ik evengoed Defour of zelfs Witsel verdwijnen. Of ik daar zo tevreden mee zou zijn, is uiteraard een andere zaak ;)
En ja, dat Fellaini er in gaat/moet staan, lijkt me toch wel logisch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan