Jepjep
Legacy Member
BleKKie zei:Het mag mss wat naïef klinken maar het sfeertje die nu rond de Rode Duivels hangt is wel lekker, alsof we onverslaanbaar zijn, me likez![]()
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook. We gaan echt zo'n ploeg worden waar andere ploegen niet tegen durven spelen





