Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TazzDeMazz

Legacy Member
Reapo zei:
Maar duizenden Belgische Turken hadden toen tickets voor de thuisploeg gekocht terwijl ze supporterden voor Turkije.:naughty:

Ik vreesde al dat zoiets weer kan gebeuren. Kan daar niets aan worden gedaan. Ik vind het maar fair dat België in eigen huis een duidelijk overwicht heeft in supporters. In Turkije spelen is dat andersom ook zo.

Anoniem15

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ik vreesde al dat zoiets weer kan gebeuren. Kan daar niets aan worden gedaan. Ik vind het maar fair dat België in eigen huis een duidelijk overwicht heeft in supporters. In Turkije spelen is dat andersom ook zo.

Hoe gaat ge zoiets controleren... Iemand op basis van zijn naam naar een ander vak sturen is pure discriminatie, en een Turkse Belg kan in theorie nog altijd supporteren voor België ook.

Vedeco

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Hoe gaat ge zoiets controleren... Iemand op basis van zijn naam naar een ander vak sturen is pure discriminatie, en een Turkse Belg kan in theorie nog altijd supporteren voor België ook.

Sociale controle hé, iemand betrappen in Belgisch vak die voor Turkije supportert vriendelijk naar de uitgang begeleiden :p

pina

Legacy Member
en ik kan echt niet geloven dat er 1 turkse belg voor belgie gaat supporteren hoor. Gewoon geen onlineverkoop toelaten.

starspike

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Hoe gaat ge zoiets controleren... Iemand op basis van zijn naam naar een ander vak sturen is pure discriminatie, en een Turkse Belg kan in theorie nog altijd supporteren voor België ook.

Gewoon alles doen onder het motto van het weghouden van supportersvermenging... Het is immers genoeg geweten dat een persoon met ENIGE Turkse achtergrond altijd voor Turkije zal supporteren. Dus daar moeten we niet flauw over doen. En zij overigens ook niet... Wat gaan ze doen? Op zijn HEMA's de pers erbij betrekken? En wat gaan ze dan vertellen? Ik ben een Turk en wou voor België supporteren? Dan wordt die door zijn gemeenschap "verbannen". Ik ben een Turk, wou voor Turkije supporteren maar vanuit het vak van België? Dan heeft die geen poot om op te staan.

Het is een belangrijke match en een thuismatch. Gewoon hardball spelen en inderdaad weigeren "op vermoeden".

fiqm

Legacy Member
Ik heb nu zeker al 50 keer gelezen dat we misschien een kans maken tegen Duitsland op de laatste speeldag omdat ze al geplaatst zullen zijn. Maar jullie beseffen toch wel dat wanneer ze in Turkije moeten gaan spelen op de voorlaatste speeldag, ze ook al zeker zullen zijn van de groepswinst hé? Als we van de Turken winnen, wat sowieso een must is, moeten we nog altijd hopen dat ze in Oostenrijk en/of tegen Duitsland punten laten liggen, anders zijn de Belgen verplicht om meteen de 3 punten te pakken in Duitsland. En dan ga ik er al van uit dat we winnen in Azerbeidjan en tegen Kazachstan.

Niet overmoedig worden, het is nog een lange weg en het kan volgende speeldag al over and out zijn!

Boromir

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Als 2de moet je ook nog altijd je barrage winnen.
Dat lijken velen te vergeten.
De weg is nog héél lang.

Ik ben me daar best van bewust.
Nergens zeg ik toch ook dat we met een 2e plaats al op het EK12 staan...

TazzDeMazz

Legacy Member
Vedoco zei:
Sociale controle hé, iemand betrappen in Belgisch vak die voor Turkije supportert vriendelijk naar de uitgang begeleiden :p

Dan krijgt ge van die turkse supporter verkleed als belgische supporters met hoed, sjerp, vlag en al. En wanneer Turkije scoort dan krijgt een paar als rode duivel supporter verklede Turken die op en neer zitten te springen :D

Daar gaat de 12e man... :)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Die Duitsers spelen elke wedstrijd voor de volle pot hoor, dus zowel Turkije als België zullen moeten zwoegen om daar een punt tegen te pakken.

Pieter3770

Legacy Member
nameless zei:
Er is wel een directe plaats voor de beste 2e, dat is wel mogelijk als je ze nu een 9 op 12 pakken denk ik.

Inderdaad.
Laat ze eerst al maar eens 2de worden. :)

Mogen alle 2des barrages spelen? Dacht van niet...

Boromir zei:
Ik ben me daar best van bewust.
Nergens zeg ik toch ook dat we met een 2e plaats al op het EK12 staan...

Was ook niet specifiek op jou bedoeld, maar heb gewoon de indruk dat velen denken dat 't binnen is als we 2de zouden worden.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Vedoco zei:
Sociale controle hé, iemand betrappen in Belgisch vak die voor Turkije supportert vriendelijk naar de uitgang begeleiden :p

Leuk voor de stewards:
"hey, problemen?"

of is dat racistisch?

Gavin

Legacy Member
Waarom konden wij niet in groep G zitten bijvoorbeeld. De beste van alle tweede plaatsen, plaatst zich rechtstreeks geloof ik. Montenegro is dat nu ... uit die groep G. -_-

.Sinister.

Legacy Member
Er zaten gisteren al een hoop kleine turken (man of 30, jaar of 16) niet ver van ons in het stadion. En liggen juichen & uitdagen toen Azerbeidjan scoorde, dat belooft alvast...

Achteraf waren ze wel wat stiller :p

Vedeco

Legacy Member
Gavin zei:
Waarom konden wij niet in groep G zitten bijvoorbeeld. De beste van alle tweede plaatsen, plaatst zich rechtstreeks geloof ik. Montenegro is dat nu ... uit die groep G. -_-

Niet persé diegene met meeste punten hé. Het is de beste 2e gezien hun uitslagen tegen de beste 5 van hun groep,dus in ons geval zouden de punten van Kazachstan niet meetellen voor die rangschikking. Mensen die FM spelen zijn iets meer vertrouwd met dat systeem :D

TazzDeMazz

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Inderdaad.
Laat ze eerst al maar eens 2de worden. :)

Mogen alle 2des barrages spelen? Dacht van niet...

Voor zover ik weet mogen alle 2des barrages spelen afgezien van de beste 2de. Zou maar te gek zijn moest er in een groep alleen maar de eerste doorgaan. Als je dan al niet een land uit pot 1 bent ben je al practisch de sigaar.

Hannibal

Legacy Member
Gewoon een hoop Filip Dewinter look-a-likes posteren in de tribunes.
-edit- Hoewel, dat zou natuurlijk wel eens hooliganisme in de hand kunnen werken ...

Bluto

Legacy Member
Reapo zei:
:rofl: Dat was nog eens een commentator! F.Raes is maar een flauw afkooksel van de Grote Meester...

Dat is nog zacht uitgedrukt. Ik wou dat we nog zo'n commentator hadden als Rik. Spijtig genoeg zit er niks goeds aan te komen.

lorre81

Legacy Member
daar gaan rellen van komen, zet het waterkanon maar alvast klaar :applause:

Svartálfar

Legacy Member
.Sinister. zei:
Er zaten gisteren al een hoop kleine turken (man of 30, jaar of 16) niet ver van ons in het stadion. En liggen juichen & uitdagen toen Azerbeidjan scoorde, dat belooft alvast...

Tja typisch. Maar als ge daar dan iets over zegt zijt ge een racist :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan