Boromir
Legacy Member
dacuba zei:Hoe komt het eigenlijk dat wij die match extra gespeeld hebben, en de anderen niet? Azerbeidzjan heeft er 2 minder, maargoed, daar moeten we geen schrik voor hebben.
@ Shadow, iedereen vindt dat, maar het moet ook haalbaar zijn. Thuis tegen Turkije moeten we ons echt niet als underdog opstellen, maar als Duitsland dan over de vloer komt.. tja, het zal een héél mooie test worden.(ik zou nog liefst gelijk spelen tegen Duitsland na een thriller van een match.. 5 - 5 ofzo
)
Dat is het hem net. Tegen Duitsland is niet over "onze" vloer, maar in Berlijn.
Ervan uitgaan dat we Duitsland in eigen huis gaan verslaan is toch niet realistisch. Het kan wel degelijk (dan zijn onze jongens weer een klein jaar rijper), maar de kansen zijn in ons nadeel.

(ik zou nog liefst gelijk spelen tegen Duitsland na een thriller van een match.. 5 - 5 ofzo
ad:
?
wat een match.