Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romelus zei:Leuk feestje op de Heizel, veel sfeer maar weinig drank. Was er plots geen bier meer.Durf er m'n ziel op verwedden dat NemesisBE daar de oorzaak van is.
Brick Top zei:Hahaha, ja seg, raap me op!
Veel heersers op het veld vandaag. Witsel, Defour, Chadli, Simons, Hazard,...Enkel Ciman en Van Buyten misstaan in dit team. Ciman is simpelweg niet goed genoeg (maar welk alternatief?) en Van Buyten verdenk ik soms van een verdoken vorm van landverraad.
Essit zei:Mja met 20 000 turken in het stadion kan je het niet echt een thuismatch noemen
Allez een thuismatch op papier dan![]()
krisdw zei:3 juni word ne zotten dag.

duidelijk ne klasbak 
Gavin zei:Raes had weer een van zijn dagen trouwens. "het duurt zijn tijd" Hoeveel namen heeft die omgewisseld? Maar als een Azeri van schoenen wisselt, dan weet em het hoor. "het duurt zijn tijd" Ook te populair willen doen, Ciman en Van Buyten kregen constant van die monkellachjes als begeleiding (ook al was het niet hun fout) en toen Hazard erop kwam was het hek van de dam langs de andere kant. "het duurt zijn tijd" En hoe gelukkig was ie toen hij Berti Vogts zag?! Direct zijn doos herinneringen over wereldbekers open! IK LEEF WEER!
Romelus zei:Leuk feestje op de Heizel, veel sfeer maar weinig drank. Was er plots geen bier meer.Durf er m'n ziel op verwedden dat NemesisBE daar de oorzaak van is.

blehhhhh zei:Sterk collectief ook, heel het aanvallende compartiment was redelijk sterk hoewel het maar tegen Azerbeidzjan was. Want eerlijk is eerlijk, met 3doelpunten verschil winnen tegen zo'n ploeg is echt wel een must.

WolCoM zei:Bjistig feesje, ma serieus fuck off nmbs, der bijna 2u over gedaan om van Brussel-Zuid in Leuven te raken.

WolCoM zei:Bjistig feesje, ma serieus fuck off nmbs, der bijna 2u over gedaan om van Brussel-Zuid in Leuven te raken.

Boromir zei:Ik denk/hoop dat de Turken vooral sterk zijn in eigen huis.
.Poepoei zei:Vandaag nog op café moeten gaan kijken, maar toch al kunnen afspreken om België-Turkije in Brussel bij te wonen.
Hoe lang op voorhand begint de kaartenverkoop eigenlijk meestal?![]()
