Boromir
Legacy Member
Vedoco zei:De kern is echt sterk in de breedte maar mist toch afwerking op de links- en rechtsachter. Je moet maar eens zien waar we 5 jaar geleden stonden qua groep. De wedstrijd tegen Saudi-Arabië (1e match VDE in 2006)
Doelmannen: Michaël Cordier (La Louvière), Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned), Stijn Stijnen (Club Brugge)
Verdedigers: Pieter Collen (Feyenoord/Ned), Karl Hoefkens (Stoke City/D2 Eng), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Thomas Vermaelen (Ajax/Ned), Philippe Léonard (Standard), Nicolas Lombaerts (AA Gent), Vincent Kompany (Anderlecht)
Middenvelders: Karel Geraerts (Standard), Bart Goor (RSC Anderlecht), Timmy Simons (PSV Eindhoven/Ned), Thomas Buffel (Glasgow Rangers/Sch), Steven Dufour (Genk), Nathan D'Haemers (Zulte-Waregem), Tom Caluwé (FC Utrecht/Ned), Koen Daerden (Genk), Wim De Decker (Germinal Beerschot)
Aanvallers: Stein Huysegems (AZ/Ned), Mbo Mpenza (RSC Anderlecht), Kevin Vandenbergh (Racing Genk)
Shiiiiiiiiiiit
.Pieter3770 zei:Hazard toonde voor mij toch aan dat Leekens gelijk heeft.
Dembele en Chadli zijn veel meer werkers voor de ploeg, en als ze dan ook nog zo goed spelen...
is er voor Hazard pas plaats in het team bij 2 goalen voorsprong of bij 0-0 aan de rust.
Hij doet wel 3 heel goede acties, maar doet evenveel egoïstische dingen, en verliest evenveel keer de bal. Tevens loopt hij links, rechts en in 't midden om de bal op te halen.
De ploegmaats mogen 't voor de rest oplossen.
Na de wedstrijd ging hij ook alleen de supporters groeten. Toen Simons hem een beetje geirriteerd naar hen riep slofte hij richting hen, tot Simons zich omdraaide...dan ging hij naar binnen.
Momenteel nog te klein kind vrees ik.
Dus voor mij: volgende keer opnieuw Chadli en Dembele graag!
En, hoe goed was Defour eigenlijk!!
Merci, voor deze post. Het is een beetje zoals ik vreesde. Hazard ligt toch niet zo goed in de groep precies of voelt zich helemaal geen deel van de groep. Hopelijk escaleert dat niet.
Ben wel benieuwd wat GL gaat doen eens Fellaini terug is. Al de centrale middenvelders hebben wel argumenten om een plek op te eisen... Waarschijnlijk Fellaini op plaats van Defour of Witsel.
Mja, eens Simons op rust is, wordt het de gouden driehoek van Standard.




