Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Exorikos zei:
Bij Arsenal speelt hij dit seizoen zeker niet meer, dus dan kan je hem niet ineens zonder ritme in de ploeg droppen tegen een team als Turkije? :/

Daarom dat ik het me afvroeg ;)

Cuth

Legacy Member
SkeeWax zei:
Als Lombaerts nu wat ritme kan opdoen bij Zenit is hij samen met Kompany toch wel het perfecte duo imo

Vermaelen met Kompany is potentieel één van de beste duo's centraal achterin ter wereld imo.

Bluto

Legacy Member
Link_006_ zei:
Zuurverdiend en gewoon nog eens leuk om te kijken, we hebben de spelers met kwaliteit maar het is mooi om dat op het veld te zien.
Maar 1ste helft hadden die dus 1 aanval? zoneverdediging ftw, dat ze er eens deftig op oefenen of afschaffen e :s , maarja da's muggenziften na een mooie overwinning.

Niks muggenziften. Als we dit doen tegen een groot team staan we meteen achter. Als dan de fouten van VB en ciman nog eens afgestraft worden, kan je het vergeten.

Essit

Legacy Member
Allez nog een uitmatch tegen Turkije goed spelen en we kunnen blijven hopen :)

En Hazard blijft een topspeler maar zoals hij soms DOM de bal verliest, tegen betere ploegen kan dat wel is zuur opbreken. Bij Van Buyten zijn we dat ondertussen al gewoon, ook deze match weer dus.

asmo

Legacy Member
blehhhhh zei:
Vermaelen met Kompany is potentieel één van de beste duo's centraal achterin ter wereld imo.
Vind ik ook, maar die speelt dit seizoen jammer genoeg niet meer. Vertonghen en Kompany misschien?

Wat maken we ons wijs, Van Buyten speelt toch als hij niet geblesseerd is.

SkeeWax

Legacy Member
Ik vind Lombaerts voetballend wat beter dan Vermaelen. In duels is Vermaelen dan weer beter. Mja keuzes he :) luxeprobleem heet dat

simeo

Legacy Member
Lombaerts is echt nog underrated, als pakweg Arsenal die gaat halen, zie ik het die even goed doen als Vermaelen

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Essit zei:
Allez nog een uitmatch tegen Turkije goed spelen en we kunnen blijven hopen :)

En Hazard blijft een topspeler maar zoals hij soms DOM de bal verliest, tegen betere ploegen kan dat wel is zuur opbreken. Bij Van Buyten zijn we dat ondertussen al gewoon, ook deze match weer dus.

Thuismatch :)

Bluto

Legacy Member
Hoor ons nu eens bezig. Bijna de helft van onze ploeg speelt in een topteam en samen zijn ze miljoenen waard. Enkele jaren geleden konden wij bijna niet geloven dat er een Belg bij Marseille of Manchester city speelde :p
Ik hoop dat onze mannen steeds hun voeten op de grond houden en niet zoals de fransen worden.

Gavin

Legacy Member
Strakke match toch weer, gespeeld bij de rust. Alleen dat dwaas gedoe vanachter weer! We kunnen dan wel zeggen dat we vervangers hebben, maar Van Buyten lijkt toch altijd te spelen. Vossen ook wat te licht vandaag maar goed, die zit ook niet in zijn beste vorm. Weer een sterk middenveld gezien, zelfs zonder Fellaini, en alweer Dembele en Chadli in goede doen.

Dipje als het eens niet meezit, moet ook vermeden worden. Maar dat is iets dat groeit dus dat zal wel beteren. Hopen dat iedereen nog fit is en we weinig blessures hebben tegen Turkije.

Ik heb de heenmatch niet gezien maar deze ploeg moet "thuis" toch klein te krijgen zijn:
Tur-Aut.jpg





Raes had weer een van zijn dagen trouwens. "het duurt zijn tijd" Hoeveel namen heeft die omgewisseld? Maar als een Azeri van schoenen wisselt, dan weet em het hoor. "het duurt zijn tijd" Ook te populair willen doen, Ciman en Van Buyten kregen constant van die monkellachjes als begeleiding (ook al was het niet hun fout) en toen Hazard erop kwam was het hek van de dam langs de andere kant. "het duurt zijn tijd" En hoe gelukkig was ie toen hij Berti Vogts zag?! Direct zijn doos herinneringen over wereldbekers open! IK LEEF WEER!

TheRedDevils

Legacy Member
Na de match galmde "You'll never walk alone" door Defoo :cool:
Goeie match van de Belgen, een logische zege. Waarom waren er hier zoveel die op een gelijkspel gokten? :p
Knappe invalbeurt van Hazard overigens, heerlijke speler.

Razzia

Legacy Member
Goed gedaan. Ben eens benieuwd hoeveel kranten morgen deze ploeg als een PRACHTIGE wereldploeg gaan beschouwen... Voetjes op de grond houden is belangrijk nu.

J.Brown

Legacy Member
Steven Defour:bow:, wat een wedstrijd van hem

de combinatie Witsel - Hazard ging ook goed

Laat Turkije maar komen! Daar Kompany en Fellaini er nog bij...:cool:

Cuth

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:

Er gaan verschrikkelijk veel 'Belgen' van Turkse origine in het thuisvak zitten om dan voor Turkije te supporteren.
Het ergste van al is dat die na een gewonnen match wat door de straten gaan rijden en toeteren. T'is niet omdat zij niet moeten werken dat anderen dat niet moeten...

(oei dat was racistisch):unsure:

Weebl

Legacy Member
Redelijk goeie match zeker .. :)
Jammer dat we niet echt een spits hebben die iets kan forceren als diepe spits. Niet dat dat echt mogelijk is met zo'n systeem. Maar je kan moeilijk met 2 spitsen én 2 vleugelspitsen spelen he..
Middenveld degelijk, Simons weer niet veel gezien, maar toch weer goed gestofzuigd me dunkt.
Achterin heb ik toch serieus mijn vragen hoor.

"en weer Steven Defour, altijd weer Steven Defour" zei Raes toch bij elk balcontact..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan