Rubmifer
Legacy Member
Exorikos zei:Bij Arsenal speelt hij dit seizoen zeker niet meer, dus dan kan je hem niet ineens zonder ritme in de ploeg droppen tegen een team als Turkije? :/
Daarom dat ik het me afvroeg

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Bij Arsenal speelt hij dit seizoen zeker niet meer, dus dan kan je hem niet ineens zonder ritme in de ploeg droppen tegen een team als Turkije? :/

SkeeWax zei:Als Lombaerts nu wat ritme kan opdoen bij Zenit is hij samen met Kompany toch wel het perfecte duo imo
Link_006_ zei:Zuurverdiend en gewoon nog eens leuk om te kijken, we hebben de spelers met kwaliteit maar het is mooi om dat op het veld te zien.
Maar 1ste helft hadden die dus 1 aanval? zoneverdediging ftw, dat ze er eens deftig op oefenen of afschaffen e, maarja da's muggenziften na een mooie overwinning.

Vind ik ook, maar die speelt dit seizoen jammer genoeg niet meer. Vertonghen en Kompany misschien?blehhhhh zei:Vermaelen met Kompany is potentieel één van de beste duo's centraal achterin ter wereld imo.
SkeeWax zei:Ik vind Lombaerts voetballend wat beter dan Vermaelen. In duels is Vermaelen dan weer beter. Mja keuzes heluxeprobleem heet dat

Essit zei:Allez nog een uitmatch tegen Turkije goed spelen en we kunnen blijven hopen
En Hazard blijft een topspeler maar zoals hij soms DOM de bal verliest, tegen betere ploegen kan dat wel is zuur opbreken. Bij Van Buyten zijn we dat ondertussen al gewoon, ook deze match weer dus.


BuZz.LiGhTYeAr zei:Thuismatch![]()


Essit zei:Mja met 20 000 turken in het stadion kan je het niet echt een thuismatch noemen
Allez een thuismatch op papier dan![]()
BuZz.LiGhTYeAr zei:Thuismatch![]()

