Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unlimithoster

Legacy Member
Mijn excuses voor de lange tijd voor een respons.
Onze servers staan in racks in een hosting center.

Deze hebben we gecontacteerd en ze geven dit weer :

We are experiencing some problems in the IP Network starting with "195.24.7x.x". This is due to a denial of service attack going into that network. We are working on the issue and we apologize for any problems this may cause.

We houden jullie op de hoogte

ExOMaNiaC

Legacy Member
aceke zei:
enig ide hoelang het gaat duren?

Zou het ook willen weten ! Kmoet dringend verder werken aan een site, heb namelijk een deadline te halen hoor :)

paraDOTbe

Legacy Member
vind het nu ook wel wat gortig worden... Bijna twee dagen volledig offline! Sommige mensen zijn afhankelijk van bepaalde dingen, zoals mail!

Ik zou toch graag iets tegemoet zien komen voor deze downtime... De afgelopen maand (lees sinds het begin) hebben we allemaal toch serieus wat offline geweest!

Ik weet niet hoe het bij andere is, maar mijn geduld is toch wel een beetje op aant geraken! :wtf: Ik ben redelijk afhankelijk van mijn mail en kan al bijna twee volle dagen niet meer mail ontvangen/sturen!

grtz

Zir0h

Legacy Member
Als die hosting zo belangrijk is, geef dan wat meer geld aan een betrouwbare provider. :)
Ik ben blij dat ik hier niet ben ingetrapt.

paraDOTbe

Legacy Member
The_Assman zei:
Als die hosting zo belangrijk is, geef dan wat meer geld aan een betrouwbare provider. :)
Ik ben blij dat ik hier niet ben ingetrapt.

Ik verwachtte zo'n 'bullshit' opmerking wel... :wtf: Er word iets aangeboden tegen voorwaarden en tegen een bepaald bedrag. Dan moet dit nagekomen worden.

Als jij hier een 500 Gb HDD koopt voor € 10,00 en die werkt niet, dan had je ook maar één van € 50,00 moeten kopen ofwa? Goed bezig dan... :rofl:

grtz

Zir0h

Legacy Member
[PARA];10187728 zei:
Ik verwachtte zo'n 'bullshit' opmerking wel... :wtf: Er wordt iets aangeboden tegen voorwaarden en tegen een bepaald bedrag. Dan moet dit nagekomen worden.

Als jij hier een 500 Gb HDD koopt voor € 10,00 en die werkt niet, dan had je ook maar één van € 50,00 moeten kopen ofwa? Goed bezig dan... :rofl:

grtz
Je weet dat je het risco neemt. :)
Whatever, ik ga niet verder reageren.

Big.loco.poco

Legacy Member
[PARA];10187728 zei:
Ik verwachtte zo'n 'bullshit' opmerking wel... :wtf: Er word iets aangeboden tegen voorwaarden en tegen een bepaald bedrag. Dan moet dit nagekomen worden.

Als jij hier een 500 Gb HDD koopt voor € 10,00 en die werkt niet, dan had je ook maar één van € 50,00 moeten kopen ofwa? Goed bezig dan... :rofl:

grtz

²

Tis nie omdat het goedkoper is dan andere dat het zich zo iets kan permiteren he ...

Ze beloven het zelfde + meer voor een lager bedrag ... dus opmerking van [Para] is terecht ...

Zir0h

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
²

Tis nie omdat het goedkoper is dan andere dat het zich zo iets kan permiteren he ...

Ze beloven het zelfde + meer voor een lager bedrag ... dus opmerking van [Para] is terecht ...

Vergelijk de terms of service van unlimitehoster eens met een deftige firma, kom daarna nog een zeggen dat de opmerking van Para terecht is. ;)

paraDOTbe

Legacy Member
The_Assman zei:
Je weet dat je het risco neemt. :)
Whatever, ik ga niet verder reageren.

Risico? Misschien wel, misschien ook niet... In dit geval volgens u eigen wel, dan ist wel zeer degoutant om de mensen nadien 'uit te lachen' en te zeggen van ' Ziede wel, sukkel! Ge zijt er ingetrapt...'. :sop:

Big.loco.poco

Legacy Member
The_Assman zei:
Vergelijk de terms of service van unlimitehoster eens met een deftige firma, kom daarna nog een zeggen dat de opmerking van Para terecht is. ;)


Lol kan zijn maar op hun beginpagina stond van 99,99% online blabla ... 2 dagen offline is toch wel ernstig? Als het nu gratis hosting was ... ok maar meesten hebben betaald , en ja mss toch bij een andere gaan maar dan wel na mijn 2jaar :D

Zir0h

Legacy Member
[PARA];10187867 zei:
Risico? Misschien wel, misschien ook niet... In dit geval volgens u eigen wel, dan ist wel zeer degoutant om de mensen nadien 'uit te lachen' en te zeggen van ' Ziede wel, sukkel! Ge zijt er ingetrapt...'. :sop:

Sorry als het zo overkwam, het was niet de bedoeling jullie uit te lachen.
Ik vond gewoon dat het van in het begin te mooi leek om waar te zijn.

paraDOTbe

Legacy Member
The_Assman zei:
Sorry als het zo overkwam, het was niet de bedoeling jullie uit te lachen.
Ik vond gewoon dat het van in het begin te mooi leek om waar te zijn.

Allee, excuses aanvaard :doc:

NeoCC

Legacy Member
hier ook al tijdje offline, begin hier ook wel te pannikeren, moet vrijdag mijn gip (website die eropstaat) gaan verdedigen voor een jury.

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik denk dat hij met jullie geld is gaan lopen. Ik heb de moderators gewaarschuwd over z'n verleden, maar die hebben het blijkbaar genegeerd met dit als resultaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan