Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeoCC

Legacy Member
ik hoop het. die website die er op stond was een deel van mijn gip. moet da donderdag presenteren.

NeoCC

Legacy Member
mja weird... kwacht al effe op antwoord, ma krijg nix, vind ook geen telefoon nr ofzo voor ene te bellen.
ma check . www.bn-online.be krijg ineens dees erop
fucking weird. kan mij ook ni meer inlogge op mijn cpanel,ftp,mail
nix meer :(

KizZamP-

Legacy Member
De nameservers staan zo te zien momenteel op :

ns13.domaincontrol.com
ns14.domaincontrol.com

Dus dat wilt zeggen dat de hosting site niet eens gekoppelt is aan de server...

NeoCC

Legacy Member
ik kan al terug inloggen op ftp ondertussen, mijne site is wel weg ... en kan ni op mijn cpanel dieje URL is weg/veranderd?

unlimithoster

Legacy Member
Beste

Uw website is niet goed overgeplaatst, ik heb de backups gebruikt die zondag zijn gemaakt.
Normaal staat uw site terug helemaal online, voor met ftp aan te loggen blijft alles het zelfde, enkel de grbuikersnaam bevat geen hoofdletters meer.

NeoCC

Legacy Member
merci, was al effe aan het panikkeren. ik moet da morgen voorstellen voor een jury als onderdeel van mijn gip .

PoMpElSiEn

Legacy Member
is er ook een optie tot ASP.NET aangezien ik mij daarin ga verdiepen :)

Levicious

Legacy Member
NeoCC zei:
normaal is da voor 1 jaar, of voor hoe lang ge betaald hebt.

Ja klinkt logisch é , maar kwil weten van wanneer ge het al hebt ...
Dus dage kunt weten wanneer het afloopt en een nieuw jaar moet betalen ...

unlimithoster

Legacy Member
ja we gaan een betaal systeem aan directadmin koppelen, daarin kan je dan ook zien hoe lang uw hosting nog actief is.

Als u het nu wilt weten, kan dat door me even een pm te sturen.

ASP is niet mogelijk op onze server omdat we alles op linux draaien.

Zarih

Legacy Member
Hmm in da faq staat er dat je met bank transfer (wat overschrijving is vermoed ik) kan betalen maar ik krijg een email van paypal en kan enkel via visa of mastercard betalen. Is wel balen.

paraDOTbe

Legacy Member
Zarih zei:
Hmm in da faq staat er dat je met bank transfer (wat overschrijving is vermoed ik) kan betalen maar ik krijg een email van paypal en kan enkel via visa of mastercard betalen. Is wel balen.

ff mail'ke sturen naar de hoster, dan krijg je de bankgegevens. Ik heb ook zo betaald.

grtz

cool_boy_ke

Legacy Member
Is het mogelijk om de bestanden van m'n .BE naar de nieuwe .COM te verhuizen?
Bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan