Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unlimithoster

Legacy Member
Ik weet is niet echt verkopen, maar het is toch ook een dienst ?

Op zoek naar kwaliteit hosting ? Er zijn zoveel mensen die daar opzoek naar zijn, enkel is het redelijk duur. Nu is er een oplossing om je complete website, forum online te zetten !

Gratis Pakket
1000MB Webruimte
Ongelimiteerde overdracht
6GB mail opslag
10 MySQL accounts

Donator Pakket
4000MB webruimte
Ongelimiteerde overdracht
6GB mail opslag
100 MySQL accounts
1 gratis domeinnaam (.be / .com / .de / .org / .net / .info / .eu)

Een donator pakket krijg je als je 15 euro of meer donneerd.

website : http://www.unlimithoster.com

mvg
Michael

tgc_9012

Legacy Member
Ik heb een account gemaakt een een test-'index.html' erop geplaatst, maar ik krijg telkens volgende foutmelding 'Firefox kan de server op xxxxxx.unlimithoster.com niet vinden.'
In IE hetzelfde.

unlimithoster

Legacy Member
Het duurd wel even voor de A-records zijn vernieuw ongv om de 10min
dus even geduld het werkt zo :)

MrO

Legacy Member
Ik heb een accountje aangemaakt, maar het mailtje is nog niet toegekomen. In afwachting enkele vraagjes:

- PHP? Zo ja: welke versie
- MySQL versie?
- Mag er eender welke (legale) content op? Ook adult?
- Hoe zit het met performance? Met dergelijke dienst ga je heel wat warez aantrekken die de servers al snel zullen overbelasten.

Als dit allemaal ok is, wil ik gerust 15 euro doneren!

unlimithoster

Legacy Member
MrO zei:
Ik heb een accountje aangemaakt, maar het mailtje is nog niet toegekomen. In afwachting enkele vraagjes:

- PHP? Zo ja: welke versie
- MySQL versie?
- Mag er eender welke (legale) content op? Ook adult?
- Hoe zit het met performance? Met dergelijke dienst ga je heel wat warez aantrekken die de servers al snel zullen overbelasten.

Als dit allemaal ok is, wil ik gerust 15 euro doneren!

PHP versie : PHP4 + PHP5
MySQL v5
Alles mag er op, enkel adult/warez en andere illegale websites niet

Dit word dagelijks nagkeken of er toch geen mensen warez en dergelijke hosten.

BiZi

Legacy Member
Ferm, vanavond mij een donator pakketje aanmaken!

Merci alvast... en nu hopen op geen addertjes :)

Razer

Legacy Member
hmmm raar ...
ik ben geregistreerd maar kan me niet aanmelden op het Control Panel
wel heb ik al een gmail account zo aangemaakt

unlimithoster

Legacy Member
Ja voor 15 euro krijg je 1 jaar een domeinnaam en 4000MB hosting
Dit doen we om onze servers en kosten wat te vergoeden.

ja die 20 en 30 staan eigenlijk voor niets, is enkel dat je het bedrag kunt kiezen wat je zou willen doneren.

moest je problemen hebben kan je die altijd naar [email protected] sturen of gewoon hier vragen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan